וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטר בוס: "הבהרתי למכבי תל אביב מה יקרה אם יהיו לי הצעות גדולות"

מאמן מכבי תל אביב התראיין בהולנד והתייחס למועמדות שלו לאייאקס: "אני מאמן אמביציוזי, אי אפשר לדעת מתי תבוא הצעה גדולה". הייטינחה בטוח: "בוס המועמד הראשון לאמן במקום דה בור"

one

בווידאו: תקציר ה-1:1 של מכבי תל אביב מול הפועל רעננה

פטר בוס התראיין לעיתון AD ההולנדי לצורך כתבה שנעשתה עליו על ידי עיתונאי שהגיע לארץ לעקוב אחריו מקרוב. מאמן מכבי תל אביב, שהוזכר באחרונה כמועמד להתמנות למאמן אייאקס, אמנם כמעט איבד סיכוי לזכות באליפות, אבל הצהובים עדיין בגמר גביע המדינה ובלתי מנוצחים תחת בוס.

מאמן מכבי תל אביב פטר בוס. יותם רונן
בדרך חזרה להולנד? בוס/יותם רונן

בוס, שהגיע למכבי תל אביב מוויטסה, התייחס ליחסים עם ג'ורדי קרויף כשאמר: "אמרתי יותר משלוש פעמים לא כשהוא התקשר אלי. למרות זאת, הוא התעקש. אני אסיר תודה אליו כי זה מעשיר מאוד לאמן בחו"ל. אני מאמן אמביציוני והם יודעים את זה כאן. כשחתמתי, הבהרתי להם מה יקרה אם יבואו הצעות מקבוצות גדולות. אף פעם אי אפשר לדעת מתי זה יבוא". בוס התייחס גם לקבוצה שלו כשאמר: "הכדורגל בישראל יותר פיזי מאשר בהולנד, ים תיכוני. אני מאמין שמכבי תל אביב הייתה יכולה לשחק בפרמיירליג".

המאמן ההולנדי, כמו רבים, ציין את מאמן באייר לברקוזן רוג'ר שמידט כמי שמעניין אותו מאוד ואמר: "אני רוצה מאוד לראות איך הוא עובד". כשבוס אימן את ויטסה מול רד בול זלצבורג, כששמידט היה שם בעבר, הוא ביקש מהשחקנים שלו ללמוד על משחק הלחץ של האוסטרים. בוס התייחס למדינה ואמר: "החיים כאן מתנהלים מאוד ברחוב, אנשים פתוחים מאוד. השמש מרגיעה אותך. פחד מתקיפות? בכל מקום הרגשנו בטוחים מאוד. תל אביב היא ממש מדינה בתוך המדינה, כך אומרים פה". כשהמראיין אמר לו שעם כל ההנאה שלו מתל אביב חבל שהוא חוזר בקרוב להולנד, בוס צחק ואמר: "את זה אתה אמרת".

ג'ון הייטינחה במדי אברטון. GettyImages
עוד תומך למאמן מכבי תל אביב. הייטינחה מסמן את היורש של דה בור/GettyImages

ג'ון הייטינחה, שפרש העונה ממשחק פעיל במדי אייאקס ומכיר את אברטון מקרוב, העניק ראיון בהולנד בו התייחס גם למאמן מכבי תל אביב: "תמיד יש מספר מועמדים, אבל להרגשתי בוס הוא המועמד הראשון לאמן את אייאקס בעונה הבאה". על הקשר בין פרנק דה בור לאברטון הוסיף בלם העבר: "זה יהיה שידוך מושלם. השחקנים והאוהדים בגודיסון פארק יהנו ממנו מאוד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully