וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילוש תאודוסיץ': "למדנו את הלקח מהשנים שעברו, לא נחזור על טעויות"

רכז צסק"א מוסקבה סיכם את ה-81:88 מול לוקומוטיב קובאן והתחיל להתכונן לגמר היורוליג מול פנרבחצ'ה. איטודיס: "ראיתם בעיניים של השחקנים שהם באו לנצח". ברצוקאס: "הניסיון היה משמעותי"

אימג'בנק GettyImages

נאנדו דה קולו רשם אתמול (שישי) שיא נקודות בחצי גמר היורוליג. הצרפתי הגדול קלע 30 ב-11/18 מהשדה והוביל את צסק"א מוסקבה לגמר היורוליג הראשון זה ארבע שנים. הקבוצה של דימיטריס איטודיס עשתה את זה אחרי 81:88 מול לוקומוטיב קובאן בחצי הגמר. עכשיו, צסק"א מוסקבה מחכה לפנרבחצ'ה בגמר הגדול.

נאנדו דה קולו שחקן צסק"א מוסקבה. GettyImages
"שיחקתי טוב כי הקבוצה שיחקה טוב". דה קולו/GettyImages

המאמן של צסק"א איטודיס אמר לאחר המשחק: "אני רוצה להודות לשחקנים שלי, לקבוצה. הם היו מצוינים. שלטנו כמעט בכל דבר במשחק, היינו הקבוצה הטובה יותר והגיע לנו לנצח. באנו עם תכנית להוציא את קובאן מתכנית המשחק ההתקפית שלה. היינו טובים בתכנית שלנו וברכות לשחקנים שהצליחו לשמור על ריכוז. יכולת לראות בעיניים של השחקנים שהמשחק הזה שלנו. זה הישג גדול למועדון, אבל אנחנו יודעים שאם אנחנו כאן אנחנו רוצים לזכות בתואר. כל הדברים לגבי העבר הם היסטוריה, אנחנו חיים בהוהה ושמחים מאוד".

ה-MVP של היורוליג נאנדו דה קולו אמר לאחר ההופעה הגדולה שלו: "אנחנו יודעים שקובאן קבוצה טובה, היא שיחקה טוב מאוד לאורך כל השנה ויש לה שחקנים התקפיים שיכולים לקלוע בקלות אם נותנים להם לשחק. זה מה שקרה לקראת הסיום, אבל נשארנו ביחד ולא משנה מה שקורה, וזה מה שאמרנו לפני המשחק. ידענו שהם יקלעו ויקחו ריבאונדים בהתקפה, אבל המשכנו לשחק את המשחק שלנו ונשארנו ביחד. היה לי משחק טוב כי הקבוצה שיחקה טוב. ניסיתי לעשות את מה שעשיתי כל העונה וזה לשחק בצורה אגרסיבית. אנחנו צריכים לנוח ולהגיע מוכנים למשחק הבא".

מילוש תאודוסיץ' אמר: "היה משחק קשה למרות שבשלבים מסוימים התוצאה לא הראתה את זה. היו לנו 10, 12 או 15 נקודות הפרש, אבל לא נרגענו כי לוקומוטיב ידעה לחתוך את הפער בשתיים או שלוש התקפות. זה היה משחק טוב, במיוחד הגנתית. שיחקנו טוב מבחינה התקפית כל העונה, אבל הפעם שיחקנו טוב גם מבחינה הגנתית. עשינו עבודה טובה בהגנת המשחק והצלחנו לבצע את מה שהכנו. בעבר היה לנו מספיק חוסר מזל והפסדים מטופשים, אז אני חושב שלמדנו את הלקח שלנו והדברים האלה לא יקרו שוב".

שחקן ההגנה של העונה במפעל קייל היינס אמר: "זה מרגיש טוב להיות שוב בגמר היורוליג. הייתה לנו הופעה הגנתית קבוצתית טובה מאוד הערב ואני מתרגש שיש לי את האפשרות להילחם על עוד תואר יורוליג. אני חושב שהפיזיות שלנו אפשרה לנו לנצח במשחק".

שחקני צסק"א מוסקבה. Patrick Albertini, GettyImages
מחכים לפנרבחצ'ה בגמר. שחקני צסק"א/GettyImages, Patrick Albertini

מאמן המפסידה גאורגיוס ברצוקאס אמר: "ברכות לצסק"א על הניצחון, היה לה משחק טוב מאוד היום. הייתה לנו עונה נהדרת, שמונה חודשים של נסיעות קשות, הרבה ניצחונות נהדרים ומשחקים קשים וכמה הפסדים. היינו צריכים לעשות יותר אם רצינו לנצח קבוצה מוכשרת כמו צסק"א. ההרגשה מורכבת מאוד. כמובן שאנחנו שמחים על העונה, אבל עצובים על ההפסד. למעשה, זה היה המשחק האחרון של העונה בשבילנו. זה לא הסוף של ההיסטוריה מבחינת לוקומוטיב. זו רק סופה של העונה. זו הייתה עונה ארוכה בשבילנו, רק רצינו לסיים אותה כמו שצריך. אנחנו גאים במאמץ שלנו ושל הקבוצה. הרבע הראשון שלנו היה רע, היינו איטיים בכל פעולה ברבע הראשון. לרוב השחקנים זו הייתה הופעה ראשונה בפיינל פור וצסק"א קבוצה עם הרבה שחקנים מנוסים מאוד במעמד של פיינל פור".

מאט ג'נינג אמר: "התחלנו די רע ואז היינו צריכים לשחק תופסת מול קבוצה התקפית נהדרת. כשנאנדו דה קולו משחק ככה, קולע כל זריקה, קשה מאוד להמשיך לבזבז אנרגיה כדי לחזור. אני חושב שאיבדנו אנרגיה בסיום. נתנו דחיפה, עשינו את זה מעניין, אבל הרבע הראשון גמר אותנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully