וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: מיאמי ניצחה 91:103 את טורונטו וכפתה משחק שביעי

חצי גמר המזרח: גוראן דראגיץ' קלע 30 נקודות, וייד הוסיף 22 וההיט השוו ל-3:3 וכפו משחק מכריע אצל הראפטורס (ראשון, 22:30). לאורי קלע 36 ודרוזן 23 אצל המפסידה, כשכל השאר קולעים 32

גוראן דראגיץ' שחקן מיאמי. רויטרס
הוביל את מיאמי לניצחון קריטי עם שיא קריירה. דראגיץ'/רויטרס

פציעות, הארכות, דרמות, מהפכים ומה לא מספקת לנו סדרת חצי גמר המזרח המרתקת בין טורונטו (מקום שני בעונה הסדירה עם 26:56) למיאמי, שסיימה את העונה הסדירה במקום השלישי במזרח (34:46). הלילה (בין שישי לשבת) התברר שגם משחק שביעי נקבל בסדרה המסקרנת הזו אחרי שמיאמי ניצחה 91:103 בבית והשוותה ל-3:3. הסדרה הזו תוכרע ביום ראשון בטורונטו (22:30), כשקליבלנד המושלמת עד כה בפלייאוף מחכה למנצחת בגמר המזרח.

דוויין וייד שחקן מיאמי. רויטרס
זהירות, לא ליפול. וייד/רויטרס

גוראן דראגיץ', שסיפק כבר כמה משחקים מצוינים בפלייאוף העונה, רשם ערב שיא במשחק פלייאוף כשסיים עם 30 נקודות (12/21 מהשדה, השיא הקודם שלו היה 26) והוסיף לכך 7 ריבאונדים. מיאמי, שחסרה כמובן את חסן ווייטסייד, הלכה על הרכבים נמוכים מאוד ורוטוציה קצרה כששמונה שחקנים בלבד זוכים לדקות משחק. ה-איש של ההיט דוויין וייד רשם עוד משחק מצוין כשסיים עם 22 נקודות, 6 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. ג'ו ג'ונסון קלע 13 וג'סטיס ווינלסלואו הצעיר הוסיף 12 כשג'וש מקרוברטס מוסיף 10 ו-5 ריבאונדים. אצל המפסידה, קייל לאורי בלט מעל כולם עם 36 נקודות (12/27 מהשדה), דמאר דרוזן הוסיף 23 ומאחוריהם הקלע המוביל היה פטריק פאטרסון עם 8 בלבד כשביסמק ביומבו קולט 13 ריבאונדים. בסך הכול, חוץ מדרוזן ולאורי, כל טורונטו קלעה 32 נקודות בלבד ב-14 מ-34 מהשדה.

שתי הקבוצות לא חשפו את החמישיות שלהן עד שלב מאוחר מאוד בחימום כשההיט ניסו לשמור על עמימות לגבי החמישייה הנמוכה שלהם שכללה את דראגיץ', וייד, ג'ונסון, לואל דנג ו-ווינסלואו. דנג שיחק כסנטר בעוד ווינסלאו פתח לראשונה בחמישייה בפלייאוף אחרי שבמשחק מספר שלוש בסדרה הזו ישב על הספסל במשך כל המשחק. דראגיץ' היה מצוין במחצית הראשונה, סיים אותה עם 14 נקודות והוביל את ההיט ל-44:53 אחרי 24 דקות. ברבע השלישי היתרון טיפס כבר ל-13 כשדראגיץ' שוב נראה מצוין ובסופו של דבר זה נגמר ב-91:103 ששומר את כל הדרמה למשחק מספר שבע.

טורונטו נותרה, לפחות עד יום ראשון, אחת מהקבוצות היחידות שלא הגיעו מעולם לגמר במחוז שלהן, יחד עם שארלוט, ניו אורלינס ולוס אנג'לס קליפרס. עם זאת, הראפטורס לא הפסידו בשני משחקים ברציפות מאז 23-25 במרץ. מנגד, ההיט עם 0:6 בששת המשחקים המכריעים האחרונים של סדרות, זה הרצף הארוך ביותר מבין הנוכחיים. וייד עבר את האקים אלג'ואן כקלע מספר 12 בתולדות הפלייאוף כשבמקום ה-11 נמצא ג'ון האבליצ'ק, אותו עבר וייד כשעלה למקום ה-20 במספר הניצחונות בפלייאוף עם 102 כאלה. בסך הכול, מיאמי מחזיקה במאזן של 3:6 במשחק מספר שבע בכל הזמנים, טורונטו ב-2:1 ו-1:1 בבית.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
דמאר דרוזן שחקן טורונטו. GettyImages
דרוזן עם חיוך של תסכול/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully