וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

16 אוהדי ריאל מדריד נהרגו במתקפת טרור של דעאש בעיראק

מחבלים חמושים ברובי קלצ'ניקוב חדרו למועדון אוהדי הקבוצה וירו לכל עבר, 20 נוספים נפצעו. מהמועדון נמסר: "השחקנים יענדו מחר (מול דפור) סרטים שחורים על הזרועות כסימן לכבוד ואבל"

אוהדי ריאל מדריד נרצחו בעיראק. AP
"אוהדי ריאל בכל העולם בוכים היום עבור האובדים שלא לא יישכחו"/AP

16 אוהדי ריאל מדריד נהרגו היום (שישי) במתקפת טרור על מועדון אוהדי הקבוצה בעיראק ו-20 נוספים נפצעו. התקרית אירעה בסמארה, 125 קילומטר מבגדד כאשר במועדון שהו 50 אנשים. נשיא המועדון זיאד סובאן סיפר על המקרה.

"קבוצה של טרוריסטים מדאעש נכנסה למועדון עם רובי קלצ'ניקוס וירו באופן רנדומלי על כל מי שנמצא שם", אמר, "הם לא אוהבים כדורגל, הם מחשיבים אותו כאנטי איסלאמי, אנחנו הרוסים ממה שקרה".

ריאל תענוד במשחקה מחר מול דפורטיבו לה קורוניה סרטים שחורים בעקבות האירוע הקשה, כפי שנכתב בהודעת הקבוצה. "המועדון מביע את צערו על ההתקפה הנוראית בעיראק", נכתב, " ומביע תנחומים כלפי משפחותיהם וחבריהם של הקורבנות וכלפי העיראקים שסובלים מאי צדק ואלימות קיצונית. שחקני הקבוצה ילבשו מחר סרטים שחורים על הזרועות כסימן לכבוד ואבל. כדורגל וספורט תמיד יספקו ברמוניה ושלום שאף טרור ברברי לא יוכל להתחרות בהם. אוהדי ריאל בכל העולם בוכים היום עבור האובדים שלא לא יישכחו".

גם יריבתה העירונית של ריאל והקבוצה מולה תתמודד בגמר ליגת האלופות בסוך החודש, אתלטיקו מדריד, הגיבה לפיגוע: "מביעים תמיכה בכל אלה שנפגעו על ידי התקפת הטרור. זהו יום עצוב לכדורגל. נוחו על משכבכם בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully