וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' גבר על רפאל נדאל ברבע גמר טורניר רומא

הסרבי ממשיך לחגוג על יריבו הספרדי והכניע אותו בפעם השביעית ברציפות וה-11 מתוך 12 המפגשים האחרונים, 5:7, 6:7 (4) על החימר בבירת איטליה בתום כשעתיים וחצי. גם מארי בחצי הגמר

נובאק דג'וקוביץ' טניסאי סרבי. AP
אי אפשר לעצור אותו. דג'וקוביץ'/AP

נובאק דג'וקוביץ' הסרבי, המדורג 1 בעולם, העפיל הערב (שישי) לחצי גמר טורניר החימר ברומא לאחר שגבר על "מלך החימר" לאורך שנים ארוכות ויריבו הגדול רפאל נדאל, 5:7, 6:7 (4) בסיומו של קרב נהדר שארך כמעט שעתיים וחצי.

נולה, שנמצא בכושר פנטסטי, חגג בשבוע שעבר זכייה במדריד וינסה לזכות ברומא בתואר השישי שלו העונה, כאשר בחצי הגמר ממתין לו המנצח בין קיי נישיקורי היפני (6 בטורניר) לבין דומיניק תים האוסטרי (13 בטורניר). זה היה המפגש ה-49 בין דג'וקוביץ' לנדאל עד היום והסרבי שיפר את מאזנו במפגשים הללו ל-23:26, כשהוא מנצח את נדאל בפעם השביעית ברציפות, ה-11 מתוך 12 המפגשים האחרונים והשלישית ברציפות על חימר. המדורג 1, שהשיג שלוש שבירות במשחק ונשבר פעמיים, רשם שלושה אייסים מול שניים של נדאל והוא נראה בכיוון הנכון לקראת הרולאן גארוס.

בחצי הגמר השני יפגוש המדורג 2 אנדי מארי את הצרפתי המפתיע לוקאס פוייל. מארי גבר 1:6, 5:7 על דויד גופן הבלגי (12 בטורניר), שחזר למציאות במהרה אחרי הדאבל בייגל המטורף שלו אתמול מול תומאס ברדיך. פוייל נהנה מהפרישה של חואן מונאקו הפצוע וינסה להדהים את מארי.

אצל הנשים, סרינה וויליאמס פירקה 2:6, 0:6 תוך 51 דקות את המדורגת 9, סבטלנה קוזנצובה. בחצי הגמר היא תפגוש את הרומניה אירינה קמליה בגו, שניצחה 2:6, 6:7 את מיסאקי דוי מיפן. בחצי הגמר השני: מדיסון קיז האמריקאית (4:6, 6:4, 3:6 על ברבורה סטריקובה מצ'כיה) נגד גרבינייה מוגורוסה הספרדייה (5:7, 2:6 על טימאה בשצ'ינסקי משווייץ).

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. AP
נדאל שוב נותר חסר אונים/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully