וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית סיימה תשיעית באליפות אירופה

הנבחרת, שהופיעה לראשונה בטורניר שנערך בלונדון, רשמה ציון 75.7333 והשלימה תחרות טובה עבור ישראל לאחר שהדואט עם ג'ניה טייטלבאום ואנסטסיה גלושקוב העפיל לריו 2016

אביב בובליל, גל ליטמן, שחייה צורנית. Matthias Hangst, GettyImages
תחרות מוצלחת לשחייה האומנותית/GettyImages, Matthias Hangst

נבחרת ישראל בשחייה אמנותית, שהופיעה לראשונה באליפות אירופה בלונדון, סיימה במקום התשיעי באירופה עם ציון 75.7333. הנבחרת, שמופיעה לראשונה מאז 2005, כוללת את עדן בלכר, נטלי קוטיק, גל ליטמן, אלינה חלמסקי, יעל פולקה, נועה ולדמן, אליז ארנבורג ואביב הילל, תחת הדרכתן של סווטלנה בלכר ולריסה קונין. ההישג הזה, בתוספת ההישג של הדואט שהעפיל למשחקים האולימפיים, מסכם אליפות אירופה מוצלחת מבחינת השחייה האמנותית הישראלית.

מוקדם יותר סיים הדואט הישראלי בשחייה אמנותית, ג'ניה טייטלבאום ואנסטסיה גלושקוב את תרגיל הרשות באליפות אירופה במקום העשירי בציון 79.74 נקודות. בחיבור האולימפי של שני התרגילים, הטכני והרשות דורג הדואט במקום התשיעי מכלל 17 המדינות המשתתפות ובכך הבטיחו סופית ובגדול את השתתפותן באולימפיאדה.

יו"ר איגוד השחייה שי שכנר: "ההשקעה בדואט השנה הייתה ההשקעה הכי גבוהה הן בצד המקצועי והם בצד הרפואי, במתקנים ועוד. האמנו ביכולתן של אנסטסיה וג'ניה להגיע לריו, אני שמח שאיגוד השחייה עושה שיאים. אנסטסיה ספורטאית, אמא וסמל למופת ועשתה מה שאף ספורטאי ישראלי עוד לא עשה, אני גאה בה. אני מודה לצוות שהכין את הספורטאיות בצורה מעולה ומעל כולן לטטיאנה צים המאמנת הלאומית".

סימון דוידסון יו"ר השחיה האמנותית: "הישג אדיר, היסטורי ומדהים לבנות, מגיע כל הכבוד לאנסטסיה וגם לג'ניה, עולה חדשה שהשתלבה בצורה נפלאה. פשוט להצדיע, הנבחרת הקבוצתית הצליחה להתגבש בזמן קצר ולהוכיח שלענף המרהיב הזה יש עתיד בישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully