וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה בתולדותיה: מכבי תל אביב זכתה באליפות המדינה בכדוריד

אחרי עונה אחת של הפסקה, התואר חוזר לתל אביב לאחר שהצהובים גברו 31:33 בחוץ על מכבי ראשון לציון במשחק הרביעי בסדרה. הקבוצה מעיר היין הובילה בהפסקה, אך נכנעה בהמשך

מגד גוזני

אם זה לא הולך בכדורגל, לפחות זה הולך בכדוריד: מכבי תל אביב זכתה הערב (שישי) בפעם השנייה בתולדותיה באליפות המדינה בכדוריד, לאחר שניצחה בחוץ 31:33 את מכבי ראשון לציון במשחק הרביעי של סדרת הגמר. הצהובים, שזכו באליפות לראשונה לפני שנתיים, השיבו לעצמם את התואר בו זכתה אשתקד הפועל ראשון לציון, זאת לאחר שגברו על הצהובים מעיר היין.

אחרי שניצחה את שני המשחקים הראשונים בסדרה בהפרש כולל של 11 שערים, ידעה מכבי תל אביב שהיא קרובה לזכייה בתואר, אבל דווקא המשחק השלישי, שנערך אצלה בבית, הסתיים בתיקו ודחה את חגיגות האליפות. הקבוצה מתל אביב, בכיכובו של עומר דבדה, הייתה צריכה לא להפסיד את המשחק הרביעי כדי להבטיח את התואר, בעוד ניצחון של ראשון לציון היה שולח את הקבוצות למשחק חמישי ומכריע.

ראשון לציון פתחה קצת יותר טוב ועלתה ל-7:9 . היא שמרה על היתרון עד להפסקה, אליה ירדה עם שני שערים יותר, 14:16. אלא שהמחצית השנייה הייתה כל כולה של מכבי תל אביב. דבדה השווה ל-16:16 וחן פומרנץ השלים כמה דקות לאחר מכן את המהפך. ראשון עוד הצליחה להישאר בתמונה, אבל בדקות הסיום עשתה האורחת בליץ, פתחה פער של שלושה שערים והבטיחה לעצמה את התואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully