וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שני הרשקו: "נעמוד במטרה שהצבנו לעצמנו - להגיע לריו עם נבחרת נשים"

13.5.2016 / 17:14

במשלחת הישראלית מרוצים מאוד לאחר הזכייה של גילי כהן במדליית הכסף. המאמן הוסיף: מדינות בודדות יגיעו לריו עם יותר משלוש ספורטאיות". גילי כהן: "היו שנתיים אינטנסיביות, אני שמחה לסיים אותן במומנטום חיובי"

מאמן נבחרת הג'ודו שני הרשקו עם גילי כהן. יניב טוכמן, מערכת וואלה! NEWS
כהן והרשקו לאחר הזכייה במדלית הכסף/מערכת וואלה! NEWS, יניב טוכמן

בתום תחרויות היום הראשון במסגרת הגראנד פרי בג'ודו, באלמטי שבקזחסטן, יש חיוכים רבים במשלחת הישראלית. גילי כהן זכתה במדליית הכסף, ובנבחרת הג'ודו של ישראל בטוחים כי תהיה להם משלחת גדולה לריו, עם לא פחות מארבע נשים.

מאמן נבחרת הנשים של ישראל, שני הרשקו אמר: "אני שמח מאוד שעמדנו בשלושת המטרות שהצבנו בתחרות הזו. הראשונה היא שגילי כהן הגיעה לגמר אחד לפחות, ובעקבות כך תכנס לשמונה המדורגות הראשונות בדירוג האולימפי. אני מקווה שכך יהיה גם לאחר התחרות האחרונה במאסטרס. המטרה השניה היא לוודא ששירה ראשוני תשאר בקריטריון האולימפי, כרגע נראה שגם זה ייקרה לאחר המאסטרס. המטרה השלישית היא לעמוד בחזון שהצבנו לעצמנו מתחילת הקמפיין - להגיע לראשונה בהיסטוריה עם נבחרת נשים לאולימפיאדה, ולא רק עם ספורטאית בודדת. כרגע מסתמן שנבחרת הנשים תגיע עם ארבע ספורטאיות לריו וזה הישג אדיר בכל קנה מידה. מדינות בודדות יגיעו לריו עם יותר משלוש ספורטאיות".

"אני גאה מאוד בספורטאיות הנבחרת, אלו שנמצאות פה איתי ואלו שמתכוננות לאולימפיאדה בישראל. אני גאה גם בכל סגל הנבחרת שמשקיע את מרבית המאמצים בכל יום, שעה שעה, בכדי להפוך את נבחרת הנשים של ישראל לכוח משמעותי בג'ודו העולמי. לאחר שעמדנו בחזון ההיסטורי של נבחרת נשים בריו, כל המאמצים שלי, של הספורטאיות ושל איגוד הג'ודו מופנים לריו. אני רוצה להודות לכל מי שתומך ומסייע לי ולצוות שלי מידי יום, לאיגוד הג'ודו, מנהל הספורט, הוועד האולימפי והיחידה לספורט הישגי".

גילי כהן שזכתה במדליית הכסף, הוסיפה: "היה יום ארוך שמסכם תקופת קריטריון ארוכה. אני מרוצה שזכיתי במדליה נוספת ושהתקדמתי בדירוג העולמי. השנתיים האחרונות היו מאוד אינטנסיביות ואני שמחה לסיים אותן במומנטום חיובי. אלמד מהטעויות שעשיתי, אתחזק מהרגעים הטובים, ואמשיך לעבוד קשה כדי שאוכל להגיע לאולימפיאדה ולהפיק את המקסימום גם שם. תודה לכל המאמנים שעומדים מאחוריי, לאיגוד הג'ודו, מנהל הספורט, הוועד האולימפי, היחידה לספורט הישגי והצוות המקצועי שתומכים ועוזרים במשך כל השנה. אני גאה להיות חלק מנבחרת חזקה ומאוחדת, שלראשונה תשלח ארבע ספורטאיות חזקות למשחקים האולימפיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully