וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ממשיכה להצליח: מדליית כסף לגילי כהן בתחרות הגרנד פרי באלמטי

13.5.2016 / 15:21

הג'ודוקא הישראלית ניצחה בזו אחר זו יריבות מדרום קוריאה, פינלנד ובלארוס, אבל נכנעה לריתוק את אוולין צ'ופ השוויצרית בגמר. תמנע נלסון לוי ממתינה לקרב על הארד במשקל עד 57 ק"ג

גילי כהן מול רוני שוורץ. ברני ארדוב
מוכנה לאולימפיאדה. גילי כהן/ברני ארדוב

גילי כהן זכתה היום (שישי) במדליית כסף בגרנד פרי אלמטי שבקזחסטן. הג'ודוקא הישראלית ממשיכה בתקופה המצוינת שלה, אחרי שבשבוע שעבר זכתה במדליית זהב בתחרות דומה בבאקו. כהן שמתחרה בקטגוריית משקל עד 52 ק"ג, ניצחה בזו אחר זו יריבות מדרום קוריאה, פינלנד ובלארוס, אבל נכנעה לריתוק את אוולין צ'ופ השוויצרית בגמר.

תמנע נלסון לוי עלתה לקרב על מדליית ארד במשקל עד 57 ק"ג. הג'ודוקא הצעירה ניצחה יריבות מסין, רוסיה וסרביה, אבל נעצרה בחצי הגמר על ידי אריאלה פודולאק הפולניה. היא נשרה לקרב על מדליית הארד נגד יאנג ליו הסינית.

שירה ראשוני סיימה במקום השביעי במשקל עד 48 ק"ג. ראשוני ניצחה יריבה סינית בסיבוב הראשון, הפסידה ליריבה דרום קוריאנית בסיבוב השני ונכנעה ליריבה קובנית בבית הניחומים. ראשוני כמעט שלא זכתה בנקודות, דבר שבסופו של יום פוגע בטומי ארשנסקי שמקווה כי ראשוני תעפיל למשחקים בריו ללא שימוש בכרטיס האירופי - דבר שהוא עצמו מקווה לעלות בעזרתו לאולימפיאדה.

נועה מינסקר הודחה בסיבוב השני במשקל עד 48 ק"ג. היא ניצחה יריבה מבורונדי בסיבוב הראשון, אבל הפסידה ליריבה אוקראינית בסיבוב השני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully