וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל השבת: רוברט רות'בארט מחוץ לסגל הפועל תל אביב לקראת מכבי חיפה

סנטר האדומים ששומר שבת, ביקש מראשי קבוצתו לא לשחק במשחק לפרוטוקול נגד הירוקים (19:00, ספורט 5). בקבוצה נענו בחיוב. שרון אברהמי: "הכנה טובה לפלייאוף, מאמין שנדע להפיק לקחים מהדרבי"

משחקי המחזור ה-33 בליגת העל, שנועל את העונה הסדירה, ייצאו מחר (שבת) לדרך עם המשחק לפרוטוקול בין הפועל תל אביב למכבי חיפה (19:00, ספורט 5). המשחק היה אמור להיערך כמו יתר משחקי המחזור ביום ראשון, אך בשל משחק הכדורגל של הפועל תל אביב מחר, ביקשו בקבוצה לשנות את המועד, ובמנהלת הליגה הסכימו לכך. שתי הקבוצות נפגשו פעמיים העונה - במחזור השלישי ניצחה חיפה ברוממה 64:70, כאשר בסיבוב השני גמלו להם האדומים עם ניצחון בדרייב אין 74:85.

הפועל תל אביב תעלה למשחק הליגה האחרון שלה העונה בסגל חסר, לפני סדרת רבע גמר הפלייאוף מול הפועל ירושלים. הקבוצה אפשרה לסנטר רוברט רות'בארט, ששומר שבת מזה שנים רבות, לא להופיע למשחק ו"לא לכפות על אדם להתנהג בניגוד לאמונתו הדתית תוך כבוד והערכה לרצונו של רוברט", כפי שנכתב בהודעה הרשמית של הקבוצה. למרות חוסר החשיבות של המשחק לכאורה, במועדון היו רוצים לסיים את העונה עם ניצחון ולשים את ההפסד המביך בדרבי במחזור הקודם מאחוריהם.

שחקן הפועל תל אביב רוברט רות'בארט. יוסי ציפקיס
לא ישחק. רות'בארט/יוסי ציפקיס

"המשחק מחר מהווה הכנה טובה לפלייאוף. חיפה קבוצה מאומנת וקשוחה, ואני מאמין שנדע להפיק לקחים מהדרבי ולהגיע מוכנים מנטלית בכדי להשיג ניצחון", אמר שרון אברהמי לקראת המשחק.

מכבי חיפה הייתה בתקופה לא טובה עד משחק הליגה נגד הפועל אילת בשבוע שעבר, אלא שאז הקבוצה של רמי הדר חזרה להראות את הקשיחות ההגנתית שאפיינה אותה לאורך רוב העונה, רשמה ניצחון משמעותי והשיגה את המקום השלישי בתום העונה הסדירה.

בחיפה יגיעו למשחק עם שתי מטרות עיקריות - הראשונה, לא לרשום פציעה משמעותית לפני הפלייאוף שייפתח כבר ביום חמישי, והשנייה היא להמשיך ולצבור ביטחון במשחקים האחרונים של העונה. מי ששומר על יציבות בתקופה האחרונה הוא הגארד המתאזרח, ג'ון דיברתולומיאו, שקלע 10.8 נקודות בממוצע בחמשת המחזורים האחרונים.

סיכום העונה בכדורסל הישראלי ג'ון דיברתולומיאו. ברני ארדוב
בכושר טוב. דיברתולומיאו/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully