וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מונס דאבור חתם ברד בול זלצבורג: "אני ווינר שרוצה לזכות בתארים"

החלוץ הישראלי יעזוב את גראסהופרס השוויצרית אחרי שנתיים וחצי נהדרות ויצטרף לאלופת אוסטריה אחרי שחתם לחמש שנים: "סגנון המשחק של הקבוצה מתאים לי. רוצה לשחק בליגת האלופות"

מונס דאבור חתם היום (שישי) רשמית ברד בול זלצבורג עד קיץ 2021 והוא יעבור לאלופת אוסטריה בקיץ. הסכום שלזצבורג תעביר לגראסהופרס השוויצרית לא פורסם, אבל באוסטריה טוענים שהוא נע סביב 5-6 מיליון יורו. דאבור ילבש את החולצה עם הספרה 9.

החלוץ הישראלי אמר לאתר הרשמי של המועדון: "רד בול היא שם גדול בעולם הכדורגל, ה-קבוצה של הכדורגל האוסטרי, כמו באזל בשוויץ. סגנון המשחק של הקבוצה מתאים לי, עם הרבה לחץ על היריבה ושחקנים טכניים והתקפיים".

על עצמו סיפר החלוץ הישראלי: "אני ווינר, אני רוצה לזכות בתארים, להיות אלוף אוסטריה ולהעפיל לשלב הבתים של ליגת האלופות. אני חייב לציין את הבוסים של המועדון שעשו הכול כדי להביא אותי. הדרך המקצוענית שלהם גרמה לי לרצות להגיע".

הסקורר בן ה-23 מסיים שנתיים וחצי בשורות גראסהופרס, במדיה כבש העונה שיא קריירה של 18 שערים - העונה הכי טובה של ליגיונר ישראלי כלשהו בליגה אירופית. בחצי העונה הראשונה שלו הבקיע דאבור תשעה שערים, בעונה הקודמת הוסיף 13 והעונה כאמור שיפר את המספרים ואף ענד את סרט הקפטן במהלך משחקים רבים, כשקבוצתו נאבקת על המקום השלישי בליגה השוויצרית.

בזלצבורג, אותה יעזוב בקרוב עומר דמארי, אמור דאבור להתאחד עם אוסקר גרסיה, מאמנו לשעבר במכבי תל אביב. אך האם האיחוד אכן יקרה? לא כל כך בטוח. בקטלוניה מדווחים כי למאמן כמה הצעות מספרד, טורקיה ויוון וכי הוא כבר קיבל פנייה מאסטון וילה שירדה לליגת המשנה באנגליה.

אוסקר עצמו מחזיק בחוזה לעונה נוספת בזלצבורג, אותה הוביל לאליפות עם אפשרות לדאבל, וכשנשאל על כך במסיבת עיתונאים לקראת גמר הגביע האוסטרי שייערך בשבוע הבא, השיב בכעס: "אנחנו כאן כדי לדבר על גמר הגביע, זה חוסר כבוד כלפי כולם לדבר על העתיד שלי כרגע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully