וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן הזר שנעצר על ידי המשטרה: סנדיאטה גיינס מעירוני נס ציונה

13.5.2016 / 13:40

הגארד של נועלת הטבלה נעצר לפנות בוקר על ידי שוטרי סיור בסמוך למחלף לה גווארדיה בתל אביב בחשד לנהיגה בשכרות ותקיפה, ובתום דיון בביהמ"ש שוחרר למעצר בית עד יום ראשון הקרוב

שחקן עירוני נס ציונה סונדיאטה גיינס. ברני ארדוב
מסתבך. גיינס/ברני ארדוב

חודשיים לאחר התקיפה והמעצר של שחקני הפועל אילת, חוזרת ליגת העל בכדורסל לחדר החקירות. לפנות בוקר (בין חמישי לשישי) נעצר רכז עירוני נס ציונה סנדיאטה גיינס לאחר שנתפס נוהג בשכרות. בשעות הצהריים הובא גיינס לדיון להארכת מעצר ובו נקבע כי הוא ישוחרר למעצר בית עד יום ראשון הקרוב. המשטרה דרשה מעצר בית של שבוע, אך נציגו של גיינס, עו"ד אבי נמרודי (המשמש כיועץ משפטי של הקבוצה) הצליח להקל.

השחקן יצא בשעות הלילה המאוחרות מאחד המועדונים באזור תל אביב, ובאחד המחסומים בדרכו הביתה, בסמוך למחלף לה גווארדיה בתל אביב, נעצר לבדיקת ינשוף שגרתית בה התגלה כי בדמו נמצאת כמות אלכוהול פי שלושה מהמותר בחוק. לאחר שהובהר לשחקן כי אינו יוכל להמשיך לנהוג, הוא החל להשתולל, נוטל באמצעות גז פלפל, והובא למעצר בתחנת המשטרה.

כזכור, לפני כחודשיים נעצרו שחקני הפועל אילת, דיאנדרה קיין ולקווינטון רוס, לאחר תגרה במועדון בעיר. במהלך יציאה עם מספר שחקנים נוספים של הקבוצה החל ויכוח בין השניים לבין קבוצת מבלים במקום, שככל הנראה כינו אותם בכינויי גנאי. כתוצאה מכך, הוקפצו למקום כוחות שיטור רבים, שהכו את השחקנים בצורה קשה. לאחר מספר שעות במעצר, שוחררו השניים כשהשופט מותח ביקורת קשה על התנהלות המשטרה.

תגובת עירוני נס ציונה: "מועדון הכדורסל של עירוני נס ציונה מגנה בכל תוקף התנהגות שכזו שאינה עומדת בקנה אחד עם הערכים והעקרונות שהמועדון מנחיל לשחקניו. המועדון שמהווה בית ל 1200 ילדים חרט על דגלו חינוך אלפי ילדים, ושחקני הבוגרים משמשים דמויות נערצות על תושבי העיר בכלל והילדים בפרט. המועדון לא מקבל ולא ירשה ששמו ייקשר עם אירועים מסוג זה ויטפל באירוע בחומרה".

(עדכון ראשון: 11:28)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully