וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איברהימוביץ' הודיע שיעזוב את פ.ס.ז' בקיץ: "באתי כמלך, אעזוב כאגדה"

אחרי חודשים ארוכים של חוסר ודאות, השבדי פיזר את העננה סביב המשך דרכו בפריס והבהיר כי יעזוב בתום קדנציה מוצלחת בת ארבע שנים. שמו נקשר במעבר למילאן, מנצ'סטר יונייטד וה-MLS

זלאטן איברהימוביץ' שחקן פריס סן ז'רמן חוגג. רויטרס
ארבע שנים חלומיות. זלאטן/רויטרס

אחרי חודשים ארוכים של חוסר ודאות בנוגע לעתידו, זלאטן איברהימוביץ' הודיע היום (שישי) שיעזוב את פריס סן ז'רמן מיד בתום העונה. השבדי צייץ בחשבון הטוויטר שלו לקראת משחק הבית מול נאנט, שיהיה האחרון בליג 1 העונה: "משחק אחרון בפריס. באתי כמו מלך, עוזב בתור אגדה".

אחרי שזכה כמעט תואר אפשרי במהלך ארבע שנותיו בבירת צרפת, זלאטן יערוך מול נאנט את ההופעה הביתית האחרונה שלו, וייפרד מהמדים של פריס בפעם האחרונה בגמר הגביע הצרפתי מול מארסיי, שייערך ב-21 במאי.

חוזהו של זלאטן יפוג בקיץ, ולאורך כל העונה נפוצו שלל דיווחים על המשך דרכו. מיד אחרי הזכייה באליפות איברהימוביץ' הודיע שיעזוב את פריס בתום העונה, אך בהמשך חזר בו וסייג את דבריו. בשבועות האחרונים שמו נקשר במעבר למילאן, בה כיכב בין 2006 ל-2009, וכן הוא אוזכר כמועמד להצטרף למנצ'סטר יונייטד. גם האפשרות שיעבור ל-MLS, כפי שכוכבים רבים עשו בגיל מתקדם בקריירה, עדיין קיימת.

זלאטן בן ה-34 גרף במהלך שנותיו בסן ז'רמן ארבע אליפויות צרפת, זכה בגביע הצרפתי, ונבחר פעמיים לנבחרת השנה של פיפ"א ב-2013 ו-2014. הוא גם הפך למלך השערים של פריס במסגרות רשמיות ולשיאן הכיבושים שלה בליגה הצרפתית הראשונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully