וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופיר מרציאנו רוצה להמשיך באירופה, שחקני ואוהדי מ.ס אשדוד חגגו עלייה

13.5.2016 / 10:06

השוער שלא הרבה לשחק העונה במוסקרון, מעדיף למצות את האופציות מעבר לים. כ-6,000 אוהדי אשדוד הגיעו לנשף החגיגי. ההכנות לעונה הבאה החלו, ניבאלדו ימשיך, בקבוצה מחפשים בלם, מגן שמאלי וחלוץ

נשף עלייה, מ.ס אשדוד. טל אקוקה, דף הפייסבוק הרשמי של של מ.ס אשדוד, אתר רשמי
נשף העלייה של מ.ס אשדוד/אתר רשמי, טל אקוקה, דף הפייסבוק הרשמי של של מ.ס אשדוד

מי יעמוד בין הקורות של מ.ס אשדוד בעונה הבאה? אופיר מרציאנו מחזיק בחוזה לעונה הבאה בקבוצה, אך הוא עדיין נחוש למצות את הקריירה האירופית שלו ומקווה שסוכנו דודו דהאן, ימצא לו קבוצה אחרת. מרציאנו הושאל העונה למוסקרון הבלגית ולאורך מרבית העונה ישב ביציע. אמש הגיע השוער לנשף העלייה של מ.ס. אשדוד, והתקבל בחום רב על ידי אוהדי הקבוצה. מרציאנו לא ממהר לחזור לישראל, אפילו שיש לו הסכם באשדוד. גם במועדון מבינים זאת, ובינתיים בונים על השוערים יואב ג'רפי ורועי משפתי ששיחקו בחלקים שונים בעונת העלייה.

80 אחוז מסגל הקבוצה שהעלה אותה לליגת העל יישאר בעונה הבאה. הבלם הברזילאי ניבאלדו ימשיך על אף גילו המתקדם, ותעשה פנייה לקרית שמונה כדי להמשיך ולשאול את החלוץ הברזילאי מאוריסיו. חן עזריאל האריך את חוזהו לאחרונה ויישאר. באשדוד ינסו להתחזק בבלם, מגן שמאלי וחלוץ איכותיים.

כ-6,000 אוהדים ותושבי העיר הגיעו אמש לאמפי פארק באשדוד כדי לחגוג עם הקבוצה בנשף העלייה לליגת העל. על הבמה היו כל שחקני הקבוצה והצוות המקצועי, ומספר רב של אמנים הוזמנו כדי למשוך כמה שיותר קהל חדש על מנת שיצטרף ליציעים בעונה הבאה. רון שובל, עדן בן זקן ונועה קירל חיממו את הקהל, כאשר שיא הערב היה במופע של סטטיק ובן אל תבורי, מהכוכבים הכי גדולים של בני הנוער.

שחקני אשדוד הקליטו שיר עלייה, ועל מסך ענק הוקרן קליפ שלהם שרים מאולפן ההקלטות. ראש העיר, דוקטור יחיאל לסרי, הבטיח כי בתוך פחות משנה תחל בניית איצטדיון חדש בעיר, שיחליף את איצטדיון הי"א המיתולוגי.

נשף עלייה, מ.ס אשדוד. טל אקוקה, דף הפייסבוק הרשמי של של מ.ס אשדוד, אתר רשמי
השחקנים חגגו/אתר רשמי, טל אקוקה, דף הפייסבוק הרשמי של של מ.ס אשדוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully