וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: העירייה תתמוך בהקפאה ותסייע במימון תכנית ההבראה

לאחר הסיוע של איש העסקים אייל סגל, הגיעו ניר אלון ועו"ד ליזה חדש שמייצגת את השחקנים לפגישה בעירייה, שם סוכם על הסיוע. נראה כי הוסר סופית איום השבתת המשחק מול הפועל כפר סבא בשבת

וידאו: יוסי ציפקיס

בפגישה שהתקיימה אחר הצהריים עם נציגי עיריית נתניה, הצליחו ארגון השחקנים ועו"ד ליזה חדש, המייצגת את השחקנים, לקבל את הסכמת העירייה לתמוך בבקשת ההקפאה של מכבי נתניה, ולסייע במימון תוכנית ההפעלה וההבראה של הקבוצה, אם וכאשר תאושר בבית המשפט. בפגישה סוכם כי במהלך סוף השבוע הצדדים ינסו לגבש תכנית על מנת להגיש אותה לבית המשפט כבר בתחילת השבוע. בעקבות הפגישה בעירייה, נראה כי הוסר סופית איום השבתת המשחק מחר מול הפועל כפר סבא.

ניר אלון, יו"ר חטיבת הספורט בהסתדרות, אמר: "זו פעם ראשונה שאני מתחיל להיות אופטימי לגבי עתיד הקבוצה". עו"ד ליזה חדש הוסיפה: "לאחר דיונים קדחתניים ביומיים האחרונים אנו מתקדמים לקראת הבראת הקבוצה. נעשה הכול כדי להשלים את המשימה לטובת השחקנים, העובדים, מחלקת הנוער, האוהדים והנושים".

עוד לפני הפגישה, איש העסקים אייל סגל העביר בשעות הבוקר חצי מיליון שקל לטובת חשבון הנאמנות של עורכת הדין ליזה חדש, על מנת שניתן יהיה להתקדם בהקפאת ההליכים של מכבי נתניה ועל מנת שישולמו משכורות לשחקנים ולעובדי המועדון. יחד עם זאת, סגל הבהיר למקורביו שהוא לא מתכוון לקחת על עצמו את הקבוצה למרות העברת חצי מיליון שקלים - לא לבד ולא כחלק מקבוצת רכישה.

חשוב לציין שסגל התנה את העברת הכסף בכך ששחקני הקבוצה אכן יופיעו למשחק נגד הפועל כפר סבא מחר (שבת, 20:00). הבוקר השחקנים עזבו את מתחם האימונים מבלי שערכו אימון מסודר. אחד משחקני הקבוצה אמר הבוקר: "כל מה שקרה עם העירייה והרוכש מביך ועד עכשיו לא שמענו מילה ממרים פיירברג. נשארנו יתומים ואין מי שייתן תשובות. השחקנים כאן הם הקורבן ושלא יבואו אלינו בטענות".

הרוכש המיועד מכבי נתניה, אליהו אברהם ארז, אלי מננה. יוסי ציפקיס
"סיפור מביך". "הרוכש המיועד" של מכבי נתניה לפני כמה ימים/יוסי ציפקיס

עדכון ראשון: 14:07

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully