וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוף עידן ב-NBA? סן אנטוניו הובסה והודחה על די אוקלהומה סיטי

הספרס נוצחו 113:99 במה שעלול להיות משחקו האחרון של טים דאנקן בקריירה, אוקלהומה סיטי השלימה הפתעה עם 2:4 בדרך למפגש עם גולדן סטייט בגמר המערב. 37 לדוראנט, 28 לווסטברוק

טים דאנקן, סן אנטוניו ספרס, עם קווין דוראנט, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
סיום עצוב. דאנקן עם דוראנט/AP

לאורך העונה הרגילה היו שתי קבוצות בקנה מידה היסטורי ב-NBA: גולדן סטייט וסן אנטוניו. הלילה (בין חמישי לשישי) נקבע כי להפתעת ולאכזבת רבים, רק אחת מהן תהיה בגמר המערב. אוקלהומה סיטי עשתה את הלא ייאמן, ניצחה 99:113 במשחק 6, והשלימה את מה שנראה עד לא מזמן כתסריט דמיוני, כשהדיחה את הספרס והשלימה 2:4 בסדרת חצי גמר המערב. בכך נקבע כי הת'אנדר הם אלה שינסו לעמוד בדרך של גולדן סטייט לגמר NBA נוסף ולתואר אלופת המערב זו העונה השנייה ברציפות.

ראסל ווסטברוק, אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
סטף, אתה מוכן? ווסטברוק/AP

אוקלהומה סיטי - סן אנטוניו 99:113 (הת'אנדר השלימו 2:4 בסדרה)

נראה שהם איתנו לנצח, אבל הפעם, לשם שינוי, מסתמן שזו לא התראת שווא, וסן אנטוניו הגדולה, ההיסטורית, אכן בדרך לסוף עידן. טים דאנקן בן ה-40 ככל הנראה יפרוש על אף העובדה שיש לו חוזה לעונה נוספת, מאנו ג'ינובילי גם כן עשוי לתלות את הנעליים, ומה שיישאר מהטריו שהוביל את הספרס לכל כך הרבה הישגים ורגעים מופלאים זה צלע אחת בלבד בדמותו של טוני פארקר, שגם הוא כבר רחוק מהשיא. דווקא אחרי עונה רגילה נפלאה עם 67 ניצחונות, וכשכולם ממתינים לסדרה מיתולוגית מול גולדן סטייט בגמר המערב, החבורה של גרג פופוביץ' נעלמה ברגע האמת ואפשרה לחבורה הנמרצת, האתלטית והצעירה יותר של אוקלהומה סיטי להעפיל על חשבונה.

המשחק היה רשום על שמה של אוקלהומה סיטי מהפתיחה, ובעוד שכולם ציפו למפגן אופי ספרסי טיפוסי מהסוג שחזר על עצמו שוב ושוב בשנים האחרונות, דאנקן וחבריו פתחו את המשחק מהוססים וחסרי ביטחון. התקפית, הרבע הראשון עוד היה סביר, והסתיים בנזק מינימלי ומינוס שש בלבד. אבל הרבע השני עמד בסימן התפוצצות של הת'אנדר, בעיקר בחמש הדקות האחרונות, במהלכן הספרס קלעו ארבע נקודות בלבד. OKC, לעומת זאת, קלעה בפרק הזמן הזה 20 נקודות, וירדה להפסקה בפלוס 24, כשסן אנטוניו מסיימת את המחצית ההתקפית הגרועה ביותר שלה כל העונה והכי גרועה שלהם מאז ה-6 בנובמבר 2014 עם 31 נקודות בלבד וללא אף שלשה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן סן אנטוניו ספרס גרג פופוביץ'. AP
אין תשובות. פופוביץ'/AP

משם זה כבר היה גארבג' טיים ממושך: הספרס ניסו לחזור והצליחו לצבור נקודות בקצב נורמלי ברבע השלישי, אך הת'אנדר כבר היו בזון משלהם, כשסטיבן אדאמס ואנס קאנטר ממשיכים לחגוג מתחת לסלים ואפילו אנדרה רוברסון המאותגר התקפית צולף מכל פינה. דאנקן וחבריו עוד נתנו לחיצה אחרונה על הגז והורידו למינוס 11 בלבד ארבע דקות לסיום, אבל סל של דוראנט ושלשה של ווסטברוק שוב הקפיצו את היתרון ושינו את המומנטום, וזה כבר היה אקורד הסיום. הצמד דוראנט-את-ווסטברוק ניפק הפעם 65 נקודות משותפות, כש-KD שוב מוביל עם 37 נקודות, בעוד הרכז מוסיף 28. סטיבן אדאמס המשיך את הסדרה הנהדרת שלו עם 15 נקודות ו-11 ריבאונדים, בעוד שאנדרה רוברסון ניפק תרומה התקפית נדירה וסיים עם 14 נקודות.

מנגד, דאנקן הצליח לגרד 19 נקודות בשארית כוחותיו, וסיפק עוד רמז לפרישה המתקרבת שלו כשהתחנן בפני פופוביץ' לשחק ברבע הרביעי גם כשהמשחק כבר הוכרע. קוואי לאונרד הוליך את הספרס עם 22, למרכוס אולדריג' תרם 18, אבל סן אנטוניו שוב קיבלה תרומה כמעט אפסית מהשאר, ושוב נראתה לא מספיק עמוקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully