וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד כיסא פנוי ב-NBA: סקוט סקיילס התפטר מאימון אורלנדו מג'יק

עונה אחת בלבד לאחר שהגיע לקבוצה והוביל אותה למאזן 47:35 שהיווה שיפור של עשרה ניצחונות לעומת העונה הקודמת, הודיע בצעד מפתיע המאמן בן ה-52 שהוא עוזב: "אני לא האיש המתאים"

קצב חילופי המאמנים הגבוה ב-NBA נמשך והיום (חמישי) הצטרפה אורלנדו מג'יק לרשימת הקבוצות שמחפשת איש חדש על הקווים לעונה הבאה, לאחר שבצעד די מפתיע התפטר סקוט סקיילס. האיש שהגיע לקבוצה בקיץ שעבר והוביל אותה למאזן 47:35 שהיווה שיפור של עשרה ניצחונות לעומת העונה הקודמת ולמקום ה-11 במזרח, הודיע לקבוצה על עזיבתו למרות שלא היו שום דיווחים מוקדמים שהצביעו על כך.

"אחרי מחשבות והרהורים רבים, אני ורק אני הגעתי למסקנה שאני לא האיש המתאים לאמן את הקבוצה", אמר, "אני מבין שהחלטה מהסוג הזה תגרור ספוקלציות רבות, אך כל השמועות הן סתם, פשוט החלטתי לעזוב. אני מתנצל עם הדבר יביא לתוצאות לא מכוונות שיזיקו למישהו. המג'יק הם ארגון ברמה עולמית שמעסיק אנשים בהתאם. אני מאחל להם רק הצלחה ותמיד אהיה אסיר תודה על ההזדמנות".

"למרות שאנו מבינים שהייתה עונה מאתגרת, קיבלנו בחוסר רצון את התפטרותו של סקיילס", נמסר מהקבוצה, "אנחנו מעריעים את תרבותו וכמובן מאחלים לו ולמשפחתו רק טוב".

השיפור של עשרה ניצחונות לעומת העונה שעברה הוא השיפור החמישי הכי גדול שעשתה הקבוצה בהיסטוריה שלה בעונות עוקבות. בדצמבר האחרון סקיילס זכה בתוא מאמן החודש במזרח בפעם הרביעית בקריירה שלו.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
סקוט סקיילס מאמן אורלנדו מג'יק. AP
פרידה לא צפויה. סקיילס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully