וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ילד הפלא עוסמאן דמבלה חתם רשמית בדורטמונד עד שנת 2021

חלוץ ראן בן ה-19, שהיה מועמד לברצלונה ובאיירן, יצטרף לסגנית אלופת גרמניה לחמש עונות: "כבר לא יכול לחכות לשחק בבונדסליגה". דמבלה נבחר לשחקן הצעיר של העונה בצרפת, אחרי שכבש 12 שערים

עוסמאן דמבלה שחקן ראן. GettyImages
ילבש צהוב שחור. דמבלה/GettyImages

לאחר שבאיירן מינכן החתימה מוקדם יותר השבוע את רנאטו סאנצ'ס ואת מאטס הומלס, הוכיחה היום (חמישי) בורוסיה דורטמונד כי גם היא מתכוונת להתחזק באופן משמעותי לקראת העונה הבאה. סגנית אלופת גרמניה החתימה את ילד הפלא עוסמאן דמבלה על חוזה עד שנת 2021 תמורת 15 מיליון יורו, סכום שיכול לטפס עד ל-52 מיליון על בסיס מספר סעיפים עתידיים.

חלוץ ראן, שיחגוג את יום הולדתו ה-19 בעוד שלושה ימים, נבחר בשבוע שעבר לשחקן הצעיר של העונה בצרפת לאחר שכבש 12 שערי ליגה להם הוסיף גם חמישה בישולים. הוא הוזכר כמועמד לקבוצות רבות בכדורגל העולמי, כאשר על פי השמועות ברצלונה, באיירן מינכן וליברפול רצו מאוד לצרפו, אך הוא בחר בקבוצתו של תומאס טוכל וינסה להוכיח שהמאבק עליו היה שווה. יש לציין כי מספר הכיבושים שלו העונה הוא הרב ביותר מבין כל בני העשרה ביבשת.

לפני יומיים סיפר דמבלה כי דחה הצעה מלסטר סיטי ורמז על עתידו כאשר אמר כי הוא כבר יודע היכן ישחק בעונה הבאה, והיום כאמור סגר במועדון הצמרת מהבונדסליגה. מעברו מותנה בבדיקות רפואיות שיעבור במועדון בשבוע הבא.

לאתר הרשמי של דורטמונד אמר דמבלה: "דורטמונד פנתה אליי בשלב מוקדם והקשר נשמר מאז. הגישה הזו הרשימה אותי מאוד וזה פרויקט ששוכנעתי לגביו. אני כבר לא יכול לחכות לשחק בבונדסליגה לעיני יותר מ-80 אלף צופים ולשתף פעולה עם חבריי החדשים במסגרת ליגת האלופות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully