וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרנק דה בור בדרך? רוברטו מרטינס פוטר מאברטון

הספרדי שהגיע לקבוצה ב-2013 כמחליפו של דיוויד מויס הוביל את הטופיז לעונה מאכזבת למרות סגל נוצץ ומבטיח וסיים את דרכו. ההולנדי שעזב את אייאקס לאחר שש שנים המועמד המוביל להחליפו

one

בווידאו: תקציר הפסדה של אברטון ללסטר סיטי

רוברטו מרטינס פוטר היום (חמישי) מאימון אברטון. הספרדי, שהגיע ב-2013 כמחליפו של דיוויד מויס ונחשב בתחילת דרכו במועדון להצלחה גדולה, הוביל את הטופיז לעונה מאכזבת וכבר מספר שבועות שנראה כי הוא בדרך החוצה. המועמד המוביל להחליפו הוא מאמן אייאקס בשש השנים האחרונות, פרנק דה בור.

הבוקר דווח כי שחקני אברטון שהגיע לאימון הופתעו לגלות כי מרטינס אינו במתחם האימונים או במשרדו והבינו כי הפרידה ממנו קרובה מתמיד. הוא עוזב כאשר הקבוצה מדורגת במקום ה-12 בפרמיירליג ולאחר שהייתה רחוקה מאוד העונה ממאבקי הצמרת בליגה. היא ניצחה משחק אחד בלבד מעשרת האחרונים והודחה בחצי גמר הגביע, למרות שמות נוצצים ושחקנים בכירים כמו רומלו לוקאקו, לייטון ביינס, רוס בארקלי, ג'ון סטונס ואחרים.

כאמור, אחד המועמדים הבולטים לרשת את מרטינס בתפקיד הוא לא אחר מאשר פרנק דה בור, המאמן ההולנדי של אייאקס שהודיע היום על התפטרותו מהתפקיד אחרי שאיבד את האליפות ממש במחזור הסיום. באנגליה משוכנעים שלדה בור יש הצעה מאברטון והוא צפוי לחתום רשמית במועדון בימים הקרובים.

רוברטו מרטינס מאמן אברטון. GettyImages
נפרד. מרטינס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully