וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: מאוריסיו פוצ'טינו האריך חוזהו בטוטנהאם עד שנת 2021

הארגנטינאי שהוליך את התרנגולים לעונה נהדרת בה נאבקו על האליפות והשיגו כרטיס לליגת האלופות ימשיך במועדון בחמש העונות הקרובות. דניאל לוי: "הוא הביא רוח ואתוס יוצאים מן הכלל"

one

בווידאו: תקציר הפסדה של טוטנהאם לסאות'המפטון במחזור האחרון

טוטנהאם ומאוריסיו פוצ'טינו סיכמו היום (חמישי) עד המשך דרכו של המאמן לחמש עונות נוספות במועדון כאשר הצדדים חתמו על הארכת חוזהו עד שנת 2021. הארגנטינאי שהגיע לקבוצה מסאות'המפטון בתחילת העונה שעברה הוביל אותה לעונה נהדרת במהלכה נאבקה בלסטר סיטי על תואר האליפות והבטיחה מקום בליגת האלופות בעונה הבאה. בנוסף, כרגע ממוקמת הקבוצה מעל יריבתה הגדולה ארסנל בטבלה, ואם תשאר שם גם בסיום המחזור האחרון של העונה זו תהיה הפעם הראשונה בה היא מסיימת לפני התותחנים מאז 1995.

"ראינו את מאוריסיו מביא רוח ואתוס יוצאים מן הכלל למועדון", אמר לאחר החתימה הבעלים דניאל לוי, "הוא אימץ את הסגנון ההתקפי איתו תמיד היינו מזוהים. הוא בנה סגל המשלב צעירים ומנוסים והעונה ראינו מהקבוצה כדורגל ברמה הגבוהה ביותר, לעיתים אפילו מושלם. כולם במועדון מאושרים שהוא האריך את החוזה ומצפים להמשיך לעבוד איתו. אני יודע שהוא שואף להגיע רחוק בדיוק כמו כל שאר האנשים פה".

פוצ'טינו בעצמו לא היסס לקשור את עתידו עם המועדון. "לא יכולתי להיות מאושר יותר לחתום על החוזה החדש", אמר, "זו הייתה החלטה קלה עבורי ועבור צוות האימון מכיוון שאנו חשים את ההערכב של כולם פה אלינו. אין שום מקום אחר יותר טוב מזה כרגע. האוהדים הם דבר לא ייאמן. הרכבנו קבוצה נהדרת עם פוטנציאל עצום שיכול עוד לגדול, והמתקנים פה הם ברמה הגבוהה ביותר".

"יש לנו גם איצטדיון חדש ויוצא מן הכלל לצפות לו", הוסיף, "ואנחנו נחושים לבנות קבוצה שראויה לשחק בו. עשינו עונה מצוינת ואנחנו מאמינים שזו רק ההתחלה. מדובר בפרויקט לטווח ארוך ואנחנו חושבים שניתן להשיג דברים ענקיים בעתיד".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פוצ'טינו ולוי ברגע החתימה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully