וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסצ'ראנו לניימאר: "תפסיק להיות אגואיסט, תתחיל לחשוב על הקבוצה"

בברצלונה חשפו כי הארגנטינאי רתח על חברו לקבוצה בחדר ההלבשה לאחר ההדחה מהצ'מפיונס. טאטה מרטינו מודה: "העונה בבארסה - כישלון טוטאלי". מוריניו החמיא לזידאן ועקץ את בניטס

one

אם לא יקרה משהו יוצא דופן, ברצלונה תחגוג ביום שבת אליפות שנייה ברציפות והיא עשויה להשלים העונה עוד דאבל מקומי, אבל התואר החשוב מכולם, ליגת האלופות, חמק ממנה העונה לאחר שהניפה אותו בשנה שעברה.

הקטאלנים הודחו מהצ'מפיונס כבר ברבע הגמר, אחרי הפסד 2:0 בחוץ מול אתלטיקו מדריד, שקבע 2:3 לקולצ'ונרוס בסיכום שני המפגשים. על פי העיתונאי חאבי מיגל מ"רדיו קטאלוניה, ההפסד ההוא לא עבר בשקט במועדון. מיגל פרסם כי עם סיום המשחק, ניגש חאבירי מסצ'ראנו בזעם לניימאר בחדר ההלבשה ואמר לו: "תפסיק להיות כל כך אגואיסט, תתחיל לחשוב יותר על הקבוצה".

בינתיים, מאמן הקבוצה בעונת 2013/14, טאטה מרטינו הארגנטינאי, הודה שהתקופה שלו בברצלונה הייתה "כישלון טוטאלי". בראיון שהעניק למגזין "פאננקה", אמר מרטינו, שהגיע במקומו של טיטו וילאנובה המנוח ועזב בסיום העונה ללא אף תואר במאזנו: "גם אם היינו זוכים באליפות במחזור האחרון, זה לא היה משנה כלום. בדרך כלל, כישלון נתפס כחוסר ניצחון, אבל התפיסה שלי שונה. אם היינו משחקים כמו קבוצה, גם אם לא היינו מנצחים זה לא היה כישלון, אבל גם לא זכינו וגם שיחקנו לא טוב".

היריבה של בארסה על התואר, ריאל מדריד, מתחילה לחשוב במקביל גם על גמר הצ'מפיונס מול אתלטיקו וגם על העונה הבאה. מאמן הבלאנקוס לשעבר, ז'וזה מוריניו, הוזכר כמועמד אפשרי לחזור ובראיון במקסיקו הוא החמיא למאמן הנוכחי ועל הדרך, עקץ שוב את רפא בניטס: "זינדין זידאן הגיע בשלב מאוחר מדי, באמצע העונה. אחרי שהוא הגיע, הדברים החלו להשתנות בקבוצה. זיזו הגיע לגמר הצ'מפיונס ועבור קבוצה שלא עשתה עונה טובה במיוחד, מדובר בהזדמנות למחוק ולהשאיר מאחור את כל הדברים השליליים שהיו בעונה הזו. אם זידאן יזכה בצ'מפיונס, כולם ישכחו מהעונה הדי חלשה של ריאל, מעונה בה הוחלף מאמן. כולם יזכרו רק את הזכייה".

שחקן ברצלונה ניימאר. רויטרס
חטף בראש ממסצ'ראנו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully