וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהולנד מדווחים על מתיחות בין ג'ורדי קרויף למיטש גולדהאר

12.5.2016 / 17:10

על פי הדיווחים, המנהל הספורטיבי של מכבי תל אביב לא מרוצה מהבעלים על רקע הכישלון להתחזק כראוי בחלון ההעברות. אוהדי אייאקס מתנגדים למינויו של פטר בוס בגלל העבר שלו בפיינורד

one

בהולנד מדווחים היום (חמישי) על מתיחות בין ג'ורדי קרויף למיטש גולדהאר על רקע כישלונה של מכבי תל אביב להתחזק כראוי בחלון ההעברות בינואר האחרון, דבר שבסופו של דבר היה אחד הגורמים לאובדן האליפות הצפוי להפועל באר שבע.

נוסף על כך, התקשורת ההולנדית עוסקת לא מעט במועמדותו של פטר בוס לאימון אייאקס בעונה הבאה. על פי הדיווחים, קרויף החל בשיחות עם בוס לגבי האפשרות שיחתום על חוזה חדש במכבי תל אביב, אך מבהירים כי הדבר אינו סביר, וכי בוס עשוי להיות זה שיחליף את פרנק דה בור במועדון הפאר ההולנדי, כאשר הם טוענים כי ג'ורדי לא יעמוד בדרכו אם יבקש לעזוב.

אוהדים רבים של אייאקס כבר הביעו את מורת רוחם על האפשרות שבוס יגיע לקבוצה. התנגדותם למינוי נובעת מכך שמאמן מכבי תל אביב שימש בעבר כמנהל ספורטיבי בפיינורד, יריבתה הגדולה של אייאקס. מעבר לכך, גם סגנונו של בוס ויכולתו להוביל את הקבוצה להישגים מוטלים בספק על ידי האוהדים, שמודעים לכך שהמאמן דוגל בכדורגל התקפי ויפה לעין, אך מפקפקים בכך שהוא מסוגל לזכות בתארים.

מיטש גולדהאר, ג'ורדי קרויף, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
בעיות? ג'ורדי וגולדהאר/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

בתוך כך, חלוץ מכבי תל אביב, אורלנדו סה, יחמיץ את משחק החוץ ביום שבת מול בית"ר ירושלים. כפי שכבר פורסם, ספק גדול אם סה יוכל לחזור למגרשים עד לסיום העונה והוא עשוי לפספס גם את גמר הגביע מול מכבי חיפה בעוד קצת פחות משבועיים. מאז המשחק מול הפועל רעננה ביום שני (1:1), שקבע כמעט סופית כי מכבי תל אביב תאבד את תואר האליפות אחרי שלוש זכיות רצופות, סה לא הצליח להתאמן.

גם הבלם טל בן חיים והמגן השמאלי עומרי בן הרוש פצועים ולקראת המשחק בטדי, מספר שחקנים יצטרכו להיזהר מספיגת כרטיס צהוב, שימנע מהם לשחק בגמר הגביע. לגל אלברמן ואלי דסה יש כרגע שמונה צהובים ואילו לאבי ריקן ודור פרץ יש ארבעה, כך שכל אחד מארבעת השחקנים הללו נמצא בסכנת השעייה מהגמר. בקבוצה שוקלים לוותר על חלק מהם ביום שבת, על מנת להימנע מסיכונים מיותרים. אם כל הארבעה בכל זאת ישחקו, הם יתבקשו לנהוג במשנה זהירות ולהימנע בכל דרך אפשרית מספיגת כרטיס צהוב.

המנכ"ל מרטין ביין והמנהל המקצועי ג'ורדי קרויף שבו לישראל לאחר פגישתם עם הבעלים מיץ' גולדהאר ובמועדון ממשיכים לעקוב אחר ההתפתחויות בהולנד בכל הנוגע למאמן פטר בוס. אם בוס אכן יעזוב לאייאקס, בהתאם לדיווחים במולדתו, הרי שלקרויף כבר יש את המאמן שיחליף אותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully