וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הדיווח לפיו כרמלו הצהיר שהוא 'אוהב' את בלאט הוא הגזמה פרועה"

ב-ESPN נכתב: "אם הניקס ילכו עם בלאט, כרמלו יתמוך, אבל הוא לא הביע את דעתו כלפי המאמן בפני אף אחד בקבוצה". העיתונאי ריאן רוסילו: "בלאט מקושר לכולן, אבל אף אחת לא לוקחת אותו"

מערכת וואלה!

חלק מקבוצות ה-NBA ממשיכות לחפש לעצמן מאמן לעונה הבאה ושמו של דיוויד בלאט מוזכר רבות בתקשורת האמריקאית כמועמד לכמה מהן. הבולטת מכולן, כך נראה, היא ניו יורק ניקס, אולם לאחר שבתפוח הגדול היו עיתונאים שטענו כי כוכב הקבוצה, כרמלו אנתוני, אמר לנשיא פיל ג'קסון כי הוא תומך בהבאתו של בלאט, כעת נדמה כי הדברים קצת יותר נזילים.

מי שדיווח לגבי תמיכתו של אנתוני במאמן הישראלי היה מארק ברמן, אולם איאן ביגלי מ-ESPN סתר אותו, לפחות חלקית: "כמו כל מי שקשור לניקס, גם אנתוני עדיין ממתין למינוי מאמן. הוא לא אמר דבר בנושא במהלך שיחה עם התקשורת ביום רביעי, אבל גורמים בליגה המקורבים לאנתוני טענו כי הדיווח לפיו הוא הצהיר בפני ג'קסון שהוא 'אוהב' את האפשרות שבלאט יגיע לקבוצה הוא הגזמה פרועה".

ביגלי הוסיף: "אין כאן טענה לפיה אנתוני לא יתמוך בהבאתו של בלאט, אם הניקס יחליטו ללכת במסלול הזה, אבל הגורמים המקורבים לשחקן אמרו שהוא לא הביע את דעתו כלפי בלאט בפני אף אחד בקבוצה. בלאט נותר מועמד לאימון הקבוצה, כמו גם קורט ראמביס".

בינתיים, העיתונאי ריאן רוסילו צייץ: "זה מתחיל להרגיש כאילו השמועות על בלאט הן קלווין סמפסון, חלק 2. הוא מקושר לכל הקבוצות, ואף אחת מהן לא לוקחת אותו".

מאמן קליבלנד קאבלירס דיוויד בלאט. Thearon W. Henderson, GettyImages
בינתיים יש רק שמועות. בלאט/GettyImages, Thearon W. Henderson

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully