וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברייטון הפסידה 2:0 לשפילד וונסדיי בפלייאוף העלייה

הפרמיירליג בורחת: חמד נגח לקורה (9), אך נפצע והוחלף (38). בסך הכל, ארבעה משחקני השחפים נפצעו והם נותרו בעשרה שחקנים. רוס וואלאס (45) וקירן לי (73) כבשו, 90 דקות לכיאל

בירם כיאל שחקן ברייטון. Chris Brunskill, GettyImages
הפרמיירליג מתרחקת מכיאל/GettyImages, Chris Brunskill

ברייטון התרחקה הערב (שישי) משמעותית מחלום העלייה לפרמיירליג לאחר שהפסידה 2:0 בחוץ מול שפילד וונסדיי במשחק הראשון מבין שניים בחצי גמר פלייאוף העלייה מהצ'מפיונשיפ. רק בשבת האחרונה השחפים פספסו את העלייה האוטומטית עם תיקו מתסכל מול מידלסברו, שהעפילה על חשבונם וכעת, אם הם לא יצליחו לעשות מהפך דרמטי בגומלין שייערך ביום שני בערב, הם ייאלצו להישאר עונה נוספת בליגת המשנה.

בעוד ברייטון נלחמה על העלייה עד לרגע האחרון של העונה, שפילד ידעה עוד לפני מחזור סיום העונה כי המקום השישי שלה מובטח והיא תהיה בפלייאוף, מה שאפשר לה לעלות למשחק הערב עם 11 שחקנים שונים מאלה שפתחו בשבת. למרות שתומר חמד, שפתח בהרכב לצד בירם כיאל, היה קרוב לכבוש בדקה התשיעית עם נגיחה מקרוב שמצאה את הקורה, הרי שהבדלי הרעננות ניכרו היטב. שער של שפילד נפסל על ידי השופט והקוון בתום התייעצות ממושכת, אבל רוס וואלאס מצא לבסוף את הרשת בדקה ה-45, שבע דקות אחרי שחמד ושחקן נוסף של האורחים נאלצו לצאת בגלל פציעות.

אם לא די בכך, במחצית השנייה שני שחקנים נוספים נפצעו לברייטון ואת חצי השער האחרונה היא העבירה בעשרה שחקנים, מה שהוביל לשער של קירן לי בדקה ה-73. הרצף הגרוע של השחפים מול שפילד וונסדיי נמשך והם לא כבשו מולם מאז ה-1 באוקטובר 2013 ולא ניצחו אותם מאז ספטמבר 2012.

תומר חמד שחקן ברייטון חוגג. Jordan Mansfield, GettyImages
פספוס ופציעה. חמד/GettyImages, Jordan Mansfield

מהלך המשחק:

דקה 9: איזה צ'אנס. כדור קרן עלה למרכז הרחבה, חמד קפץ ונגח מקרוב לעמוד.

דקה 18: עוד נגיחה של חמד אחרי קרן. הפעם הכדור חמק ליד העמוד והשופט שגה ולא נתן קרן נוספת.

דקה 20: איזה רגע יוצא דופן! השוער ווסטווד בעט כדור ארוך, שהגיע לפורסטיירי וזה כבש עם בעיטה מחוץ לרחבה. אלא שרק לאחר התייעצות עם הקוון, החליט השופט כי אף שחקן לא נגע בכדור בדרך והשער נפסל בצדק בגלל נבדל.

דקה 38: איזה חוסר מזל לברייטון, שנאלצת לבצע בבת אחת שני חילופים בגלל פציעות. תומר חמד וגולדסון נטשו, רוסניור ו-ווילסון נכנסו.

דקה 45: גול! עכשיו השער של שפילד כבר לא נפסל. וואלאס בעט בשמאל מ-25 מטרים כדור ששוער ברייטון היה חייב לעצור, אך פספס. 0:1 למארחים.

דקה 49: חוסר המזל של ברייטון נמשך, כאשר גם סטיב סידוול יוצא בגלל פציעה. טאוול במקומו. שלושה חילופים לשחפים, כולם בגלל פציעות.

דקה 58: לא להאמין מה שקורה פה. נוקהארט החליק על הדשא, נפצע ולא יכול היה להמשיך. ברייטון, שסיימה את כל החילופים שלה בגלל פציעות, נותרה בעשרה שחקנים.

דקה 70: סקלאק סובב כדור חופשי שעבר מעט מעל המשקוף. ברייטון מנסה לחזור למרות שהיא בפיגור שחקן.

דקה 73: גול! העלייה מתרחקת מהשחפים. קירן לי קיבל כדור ברחבה והכניע את סקוטסדייל. 0:2.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully