וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרלנד חגגה הישארות, אלרדייס: "הפכנו להיות קבוצה שקשה לנצח"

החתולים השחורים הבטיחו הישארות אחרי 0:3 מרשים על אברטון והורידו את נוריץ' וניוקאסל: "היינו עקביים". רפא בניטס שוב יפוטר? וגם: השחקן שסיפק ציטוטים מגוחכים וזה שלא מפסיק לרדת ליגה

אומנם נותר עוד מחזור אחד לסיום העונה בפרמיירליג, אך כבר אמש (רביעי) הוכרעו זהות שתי היורדות שמצטרפות לאסטון וילה. זאת לאחד שסנדרלנד הביסה 0:3 את אברטון ושרדה סופית על חשבון נוריץ' וניוקאסל שנשרו סופית, כאשר במשחק נוסף וחסר חשיבות נפרדו ליברפול וצ'לסי ב-1:1.

תקציר: ווטפורד - סנדרלנד 2:2. רויטרס
נשארו בסטייל. שחקני סנדרלנד חוגגים/רויטרס

"הפכנו להיות קבוצה שקשה לנצח אותה, קבוצה שלא אוהבת להפסיד ומשיגה תוצאות טובות באופן עקבי בחודשים האחרונים". כך אמר סאם אלרדייס, המנג'ר של סנדרלנד אחרי ה-0:3 המרשים מול אברטון שהבטיח את ההישארות. אלרדייס הוסיף: "זה מועדון שלא יכול לשמוח יותר מדי וצריך להימנע ממאבקי תחתית כאלו בעתיד".

מי שהרבה פחות מרוצה הוא רפא בניטס, המאמן הספרדי שהגיע כדי להציל את ניוקאסל מירידה אך נכשל במשימה ואחרי שפוטר מריאל מדריד מוקדם יותר השנה, משלים עונה מסוייטת מבחינתו. לי צ'ארנלי, דירקטור המועדון הגיב לירידה הזו: "אנחנו פשוט הרוסים מהירידה הזו, אנחנו יודעים כמה האוהדים מחוברים למועדון הזה. אנחנו רוצים להודות לכל האוהדים על התמיכה שהם הראו במהלך העונה, למרות כל כך הרבה אכזבות".

צ'ארנלי התייחס לעתידו של בניטס במועדון ואמר: "נכון לעכשיו, המועדון יחד עם רפא חייב להתכונן למשחק האחרון של העונה ואחרי זה ניערך לקראת העונה הבאה וניתן את התשובות לאוהדים".

קווין קיגאן, מנג'ר וכוכב העבר של ניוקאסל, תקף את הבעלים מייק אשלי לאחר הירידה הצורמת. קיגאן לא חסך בביקורת ואמר: "מייק אשלי טעה בקבלת ההחלטות שלו ונתן אחריות לאנשים שלא ניצלו אותה מספיק טוב. כשאתה עושה טעויות בכדורגל אתה נענש".

מי שחוטף את מרבית האש באנגליה כעת הוא ג'ק קולבק, הקשר שעבר בקיץ האחרון לניוקאסל מהיריבה השנואה סנדרלנד. כעת, כאשר ניוקאסל ירדה ודווקא סנדרלנד היא זו שנשארה, הציטוטים שהעניק קולבק לאחר המעבר נראים מגוחכים במיוחד: "ההחלטה לעבור מסנדרלנד לניוקאסל לא הייתה קשה", אמר אז, "סנדרלנד תמיד נאבקת נגד היריבה, בעוד ניוקאסל זה מועדון יציב ונוכל להילחם על הטופ 4 עם עוד כמה החתמות טובות. אין לי שום כוונה לשחק בצ'מפיונשיפ ובגלל זה הצטרפתי לניוקאסל. יהיו קריאות בוז לעברי כשאגיע עם ניוקאסל לשחק באצטדיון האור, אבל אם סנדרלנד תמשיך בדרך בה היא הולכת כרגע, לא אצטרך לשחק שם בתקופה הקרובה יותר מדי כי הם יהיו בליגה השנייה".

באסונג שוב יורד ליגה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully