וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: סנדרלנד ניצחה את אברטון ונשארה בליגה, ניוקאסל ונוריץ' ירדו

אלרדייס הביס את הטופיז 0:3 והבטיח עונה נוספת בפרמיירליג. הקנריות גברו על ווטפורד 2:4, אך זה לא הספיק. גם המגפאייז יורדים לצ'מפיונשיפ עוד לפני מחזור הסיום. ליברפול-צ'לסי 1:1

אוהדי נוריץ'. רויטרס
בעונה הבאה בצ'מפיונשיפ. אוהדי נוריץ' שבורים/רויטרס

רגע לפני מחזור הסיום של העונה, נערכו הערב (רביעי) שלושה משחקי השלמה בפרמיירליג, חלקם בעלי חשיבות עליונה. החדשות הגדולות הן שסנדרלנד, שגברה על אברטון 0:3, לא רק נשארה בליגה בעצמה, כי אם גם הורידה את נוריץ' (שניצחה 2:4 את ווטפורד, אך זה לא הספיק) ואת ניוקאסל. במשחק נוסף וחסר חשיבות ממשית סיימו ליברפול וצ'לסי ב-1:1.

seperator

סנדרלנד - אברטון 0:3

יום מאושר לחתולים השחורים ועגום למגפאייז ולקנריות. הקבוצה של סם אלרדייס המשיכה את המומנטום המוצלח, רשמה משחק חמישי ברציפות ללא הפסד, והבטיחה עונה נוספת בפרמיירליג עוד לפני מחזור הסיום. פטריק ואן אנהולט פתח את החגיגה בדקה ה-38, עם כדור חופשי שהטעה את ג'ואל רובלס, ובדקה הכפיל למינה קונה עם פצצה אדירה לרשת העליונה. המומנטום הנהדר נמשך, ובדקה ה-55 חגג קונה צמד, כששוב היה במקום הנכון, בזמן הנכון, ודחק פנימה מקרוב. ניצחון גדול לסנדרלנד, סיום עגום לעונה מאכזבת של אברטון.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
תקציר: ווטפורד - סנדרלנד 2:2. רויטרס
הגיבור המפתיע. קונה/רויטרס

נוריץ' - ווטפורד 2:4

הקבוצה של אלכס ניל נושרת לצ'מפיונשיפ שנה בלבד לאחר שהעפילה לליגה העליונה. טרוי דיני העלה את האורחת ליתרון בדקה ה-11, אך ניית'ן אדמונד השווה בחלוף ארבע דקות, כשסיים מבצע קבוצתי יפה עם בעיטה מזווית קשה פנימה. בדקה ה-18 הושלם המהפך, כשדיומרסי אמבוקאני הגיע ראשון לריבאונד מבעיטה של סטיבן נייסמית', ומול שער ריק לא התקשה לקבוע 1:2. המומנטום של הקנריות נמשך, ובדקה ה-37 שער עצמי של קרייג קת'קרט הפך את זה ל-1:3. אודיון איגהלו צימק בדקה ה-51, אמבקוני השלים צמד בדקה ה-57, אך גם הרביעייה הזו של המארחת לא הספיקה לה.

שחקן נוריץ' חוגגים. רויטרס
הרביעייה הכי עצובה שיש/רויטרס

ליברפול - צ'לסי 1:1

בעוד שבוע בדיוק מחכה למרסיסיידרס המשחק החשוב ביותר שלהם העונה, בדמות גמר הליגה האירופית מול סביליה, ועוד קודם לכן, ביום ראשון, הם יפגשו את ווסט ברומיץ' למשחק סיום העונה שלהם בפרמיירליג. הערב רשמה ליברפול את משחק הפרידה שלה מאנפילד ב-2015/2016, אותו ניצל יורגן קלופ כדי להמשיך ברוטציה הרחבה שלו. אדן הזאר לא התחשב בזה, ובדקה ה-37 סיפק מבצע אישי מבריק שהסתיים ברשת, וברגע קסם נדיר בעונה כל כך קשה של הבלגי. המארחת ניסתה לחזור לעניינים ושתי דקות בתוספת הזמן גם באה על שכרה, כשכריסטיאן בנטקה ניצל הדיפה איומה של בגוביץ' כדי לנגוח מקרוב פנימה ולקבוע את תוצאת המשחק.

שחקן צ'לסי אדן הזאר. רויטרס
איפה היית כל העונה? הזאר/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully