וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוסר המזל נמשך: דני וולבק ייעדר תשעה חודשים מהמגרשים

החלוץ ששב בפברואר האחרון מפציעה ארוכת טווח נפצע בברכו במשחק מול סיטי ביום א' וסובל מ"נזק חמור לסחוס". אקס מנצ'סטר יונייטד יחמיץ את היורו כמובן: "אחזור חזק יותר"

one

בווידאו: תקציר המשחק של ארסנל מול סיטי

ביום שני הקרוב יפרסם רוי הודג'סון את סגל נבחרת אנגליה ליורו 2016, אך כבר היום (רביעי) ברור לגמרי מי לא יהיה חלק ממנו: דני וולבק. מתברר כי פציעתו של שחקן ארסנל חמורה משחשבו תחילה, והוא ייעדר לא פחות מתשעה חודשים מהמגרשים. החלוץ נפצע במהלך המשחק האחרון של התותחנים, מול מנצ'סטר סיטי ביום ראשון, ולאחר מספר בדיקות נקבע כי הוא סובל מ"נזק חמור לסחוס" בברכו הימנית. לאחר שספג את הפציעה עוד ניסה וולבק להמשיך ולשחק, אך לבסוף הוחלף על ידי ג'ק ווילשר בדקה ה-24.

וולבק, שגדל במחלקת הנוער של מנצ'סטר יונייטד ועבר לארסנל בקיץ 2014 כבר סבל מפציעה חמורה בברכו - זה קרה לפני פתיחת העונה הנוכחית, כשנפגע בברכו השמאלית ושב למגרשים רק בפברואר האחרון.

"מאז שחזר לפעילות בפברואר לא, ההשפעה שלו היתה גדולה - הוא הבקיע חמש פעמים, כולל שער הניצחון מול נוריץ'", נכתב באתר הרשמי של ארסנל. "כולם במועדון יעבדו קשה עם דני בתקופת ההחלמה שלו, ואנחנו מחכים לראות אותו שוב על כר הדשא בהקדם האפשרי".

בכך הופך וולבק לנציג ארסנל השני שיחמיץ את אליפות אירופה בשל פציעה, אחרי אלכס אוקסלייד צ'מברליין. גם מצבו של ג'ק ווילשר עדיין לא ברור.

שחקן ארסנל דני וולבק. GettyImages
כואב הלב. וולבק/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully