וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובנטוס: ג'אנלואיג'י בופון חתם על חוזה חדש עד 2018

השוער בן ה-38 ואחד מסמלי המועדון בשני העשורים האחרונים, חתם על חוזה חדש עד 2018, וצפוי לשחק עד גיל 40. גם הבלם אנדראה ברצאלי חתם לשנתיים נוספות וצפוי להמשיך עד גיל 37

נשיא יובנטוס אנדראה אניילי עם השוער ג'אנלואיג'י בופון עם השחקן אנדראה בארצלי. טוויטר, צילום מסך
חתימה מרגשת. בופון/צילום מסך, טוויטר

מה עוד לא נאמר על ג'אנלואיג'י בופון? האגדה שנמצאת בין הקורות של יובנטוס מאז 2001, בדרך להשלים 17 עונות בקבוצה. ג'יג'י, שהודיע כי יפרוש לאחר מונדיאל 2018, האריך בעונה את חוזהו שאמור היה להסתיים בשנת 2017. אנדראה ברצאלי, הבלם ושותפו של בופון לנבחרת איטליה, חתם לשנתיים.

במסיבת עיתונאים מיוחדת, הודיע הנשיא אנדראה אניילי, על הארכת חוזיהם של השניים עד ה-30 ביוני 2018. הצמד זכה יחד בגביע העולם במדי איטליה בעונת 2006, ומאז הגעתו של ברצאלי ליובה, יש להם יחד חמש אליפויות רצופות.

"אני מאוד גאה באמון שמעניקים לי פעם נוספת, ומקווה שהסיפור המדהים שלי עם יובנטוס יימשך ויביא הצלחה נוספת לקבוצה. זו הרגשה נפלאה לחלוק את הרגע הזה עם החברים", אמר השוער הענק, שהצטנע: "אפילו בגיל הזה יש מקום לשיפור, ואין ספק שזה המקום בשבילי לעשות זאת. אני לא משווה את עצמי לשוערים אחרים, כל מה שאני יכול לעשות הוא להתמקד במשחק שלי".

גם ברצאלי היה שבע רצון ואמר: "אני מאושר להבטיח את העתיד שלי ביובה. אנחנו כבר מסתכלים קדימה ורוצים לנצח את שני המשחקים האחרונים של העונה". הנשיא אניילי החמיא לשניים: "העובדה שבופון נמצא בסגל שלנו זו זכות גדולה. הוא כל כך חשוב לנו על המגרש ומחוצה לו. ההחתמה של ברצאלי היא אחת הגדולות שעשינו, הוא שחקן הגנה יוצא דופן".

השוער הפך לאגדה של ממש אצל הביאנקונרי מאז הגיע למועדון בעונת 2001/2002. יש לו 579 הופעות במדי הקבוצה, שבע אליפויות ועוד שתיים שבוטלו. הוא הגיע עם יובנטוס לגמר ליגת האלופות פעמיים, אך לא זכה בתואר. במדים הלאומיים הוא רשם 159 הופעות, כאשר הגיע לגמר היורו ב-2012 וזכה עם הנבחרת בגביע העולם בשנת 2006, אז היה קרוב לזכייה בתואר כדורגלן השנה באירופה, אך סיים שני לחברו לנבחרת פאביו קנאברו. בשנת 2003 הוא נבחר לשחקן השנה של אופ"א, ובנוסף יש לו עשר זכיות בתואר שוער השנה בליגה האיטלקית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully