וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי ימשיך בעונה הבאה במכבי חיפה, שצירפה מנהל ספורטיבי זר

11.5.2016 / 16:05

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן סגר לעונה נוספת ואליו יצטרף טור כריסטיאן קרלסן הנורבגי ("המטרה - ליגת האלופות"), שעבד בעבר בווטפורד, מונאקו, לברקוזן וזניט סנט פטרסבורג. המאמן יעמוד על הקווים גם בעונה הבאה: "שמח ומודה על האמון"

one

מכבי חיפה החלה בהכנותיה לקראת העונה הבאה. כפי שפורסם בוואלה! ספורט, המאמן רוני לוי ימשיך על הקווים בעונה הבאה, כשהיום (רביעי) הודיע הבעלים יעקב שחר על מינויו של טור כריסטיאן קרלסן הנורבגי לתפקיד המנהל הספורטיבי במועדון. "לפני מספר ימים נפגשתי עם רוני לוי וסיכמנו כי ימשיך בתפקידו בעונה הבאה", אמר שחר. "אני מאחל לו ולנו לזכות בגביע המדינה. במסגרת ההכנות לעונה הבאה מיניתי לראשונה בתולדות המועדון ספורט דירקטור - טור כריסטיאן קרלסן הנורבגי".

יש לציין כי רוני לוי יישאר הסמכות המקצועית הבכירה, כפי שרצה מלכתחילה. חיפה, ששקלה תחילה למנותו למנג'ר, קיבלה את ההמלצה של המאמן לפיה הוא יישאר על הקווים ויחליט גם בנושא הרכש בשיתוף המנהל הספורטיבי החדש ששימש בעבר כסקאוט.

קרלסן (41) ביקר בישראל, סייר במתקני המועדון ונפגש עם רוני לוי. הוא עבד לאחרונה כמנהל ספורטיבי במונאקו ולפני כן שימש כסקאוט בגראסהופרס, ווטפורד, לברקוזן, האנובר וזניט, ושימש כמנהל ספורטיבי גם בפרדריקסטד, במודלתו. כמו כן, שימש לאורך השנים כפרשן כדורגל, בין היתר עבור הרדיו של BBC, "בילד", מגזין פיפ"א ומספר מגזינים אחרים.

עם החתמתו אמר קרלסן לאתר הרשמי של המועדון: "זה כבוד רב עבורי להצטרף למכבי חיפה. אני מקווה לתרום להצלחה העתידית של המועדון. אני רוצה להודות לצוות ההנהלה ובמיוחד לבעלים שנתנו לי את ההזדמנות להיות חלק מהמערך המוביל של המועדון". המאמן, רוני לוי אמר לאתר הרשמי: " שמח להמשיך במכבי חיפה. מודה על האמון ומבטיח להמשיך ולעשות הכול למען הצלחתה של הקבוצה. אני מברך את טור-כריסטיאן שמצטרף אלינו ומאחל לו הצלחה רבה".

זמן קצר לאחר המינוי, קרלסן התראיין, בנורבגיה וסיפר: "התגעגעתי לעבודה היום יומית, עם מטרה אחת והלחץ שמגיע עם עבודה כזו. היה טוב להיות קצת בחוץ, אבל אחרי זמן מה אתה מתגעגע לזה. אני אסיר תודה שקיבלתי הזדמנות במועדון הכי גדול בישראל. זה אתגר גדול ואני מצפה לו, אני מחכה ללמוד את השפה והתרבות. יש למכבי חיפה אצטדיון פנטסטי שיכול לעמוד מול הטובים ביותר באירופה. המטרה היא להגיע לליגת האלופות".

מאמן מכבי חיפה רוני לוי עם הנשיא יעקב שחר והמנהל המקצועי תור-כריסטיאן קרלסן. מכבי חיפה, אתר רשמי
קרלסן ולוי עם שחר/אתר רשמי, מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully