וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה שוקלת לצרף מנהל ספורטיבי בעונה הבאה

3.11.2015 / 9:44

האפשרות שעלתה: מינוי איש מקצוע שיסייע למאמן ב"טיפול נושאים בוערים מחוץ למגרש". סטויקוביץ' ממתין להחלטה לגבי הניתוח. במועדון סומכים על חבשי: "צעיר מלא ביטחון"

one

בווידאו: ה-1:1 בין מכבי חיפה למכבי פתח תקוה

מכבי חיפה שוקלת לצרף איש מקצוע שיוגדר כמנהל ספורטיבי בעונה הבאה, זאת ללא קשר למאמן שיעמוד על הקווים. בשנים האחרונות, במועדון לא מצאו לנכון למנות איש מקצוע שיעבוד בשיתוף פעולה עם המאמן, אולם על פי שיחות שמתנהלות לאחרונה הולכת ומתגבשת דעה שאולי המועדון זקוק לאיש מקצוע כזה. גורם הסביר כי המטרה של צירוף מנהל ספורטיבי, אם אכן תתרחש, היא לטפל ב"נושאים בוערים מחוץ למגרש". בין היתר יועבר הטיפול בנושא בעיות משמעת לידיו וכן אחריות בנוגע להתנהלות תקינה של השחקנים במהלך העונה. "בשלב הזה, לא מדובר עדיין על מועמדים לתפקיד אלא רק על מחשבות לגבי העתיד המקצועי", הדגיש אותו גורם.

ולדימיר סטויקוביץ' יקבל חוות דעת סופית לגבי מצבו הרפואי, ואז יתברר האם ייעדר מהמשחק הקרוב מול בית"ר ירושלים וכשלושה שבועות בסך הכול. אם יתברר שהשוער אינו זקוק לניתוח, הוא יעמוד בין הקורות במשחק מול הירושלמים.

שחקן מכבי חיפה ולדימיר סטויקוביץ'. יוסי ציפקיס
יפתח מול בית"ר ירושלים? סטויקוביץ'/יוסי ציפקיס

שחר הירש ועטאא ג'אבר אמנם מחזיקים בחוזה נמוך יחסית, אך במועדון לא מתכוונים לוותר על עבירת המשמעת שביצעו לאחר המשחק, כשלא הגיעו לאימון המשלים. הירש טען כי הוא סובל מכאבים, אך במועדון לא מייחסים לכך חשיבות וטוענים כי היה צריך להשתתף באימון בכל מקרה. בקבוצה סומכים על עאיד חבשי, שאמור לפתוח במשחק בקרוב בעקבות הרחקת מארק ואליינטה ופציעת אייל משומר שהסיטה את אוראל דגני לאגף. "הוא שחקן צעיר אבל מלא ביטחון, אין ספק שברגע שהוא יעלה למגרש הוא ייתן הכול בשביל הקבוצה", אמרו.

גזרת יוסי בניון נרגעה לבינתיים. עדיין לא ברור מתי תיערך פגישה עם האוהדים, אבל העובדה שהקפטן ניגש בסיום לאוהדי הקבוצה והודה להם רק מחזקת את התחושה שהמצב יימשך גם במשחק הקרוב. בניון, שלא מחזיק בחוזה לעונה הבאה, יודיע רשמית על עתידו לקראת תום העונה.

בינתיים, מכבי חיפה ממשיכה במכירת הכרטיסים לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (ראשון, 20:55). מחירי הכרטיסים, ביציע הצפוני העליון, הדרומי והמשפחות (צדדי) בהדפסה ביתית: 90 שקל למבוגר, 50 לשאר הסקטורים. ביציע המשפחות המרכזי והצפוני התחתון: 95 שקל; 105 שקל במזרחי; 125-165 שקל ביציע הכסף. ביום המשחק תיפתח קופה לחיילים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully