וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טורניר רומא: פדרר ניצח את זברב, גם מארי ודג'וקוביץ' בשמינית הגמר

אחרי שפרש מטורניר מדריד, המדורג שני ניצח 3:6, 5:7 את הגרמני תוך 87 דקות והעפיל לסיבוב הבא, שם יפגוש את דומיניק ת'ים, שניצח את ז'ואאו סוסה 3:6, 2:6. המדורג ראשון עבד קשה מול רובר

רוג'ר פדרר. Matthew Lewis, GettyImages
התאושש. פדרר/GettyImages, Matthew Lewis

המדורג שני בעולם, רוג'ר פדרר השוויצרי, העפיל היום (רביעי) לשמינית הגמר בטורניר רומא, כשבוע לאחר שפרש מטורניר מדריד בשל פציעה, זאת לאחר שניצח את השחקן הגרמני המבטיח, אלכסנדר זברב, 3:6, 5:7. אחרי שכל אחד מהשניים שמר על הגשותיו במשחקים הראשונים, הצליח השוויצרי לשבור ל-2:4, ומשם המשיך לניצחון במערכה הראשונה תוך 29 דקות בלבד.

פדרר שבר פעם נוספת במערכה השנייה, ל-1:2, אבל זברב הגיב מיד, חזר לעניינים והצליח למתוח את יריבו מעט יותר. אלא שבסופו של דבר הצליח השני בעולם להשיג את השבירה המיוחלת גם במערכה השנייה, בה ניצח בסופו של דבר 5:7 ורשם עלייה לשמינית הגמר לאחר 87 דקות של משחק. בסיבוב הבא יפגוש פדרר את דומיניק ת'ים, שניצח את ז'ואאו סוסה 3:6, 2:6.

נובאק דג'וקוביץ' נאלץ לעבוד קשה מאוד לפני שניצח את סטפן רובר הצרפתי הוותיק (103 בעולם) 5:7, 5:7. גם אנדי מארי (3:6, 3:6 על מיכאיל קוקושקין) וסטן ואוורינקה (7:5, 2:6, 1:6 על בנואה פר) עברו שלב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully