וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו לופס: "התחרטתי שעזבתי את ריאל מדריד, מיכאילוביץ' חסר כבוד"

השוער הספרדי של מילאן יורה ומאשים את המאמן הסרבי שפוטר מהקבוצה באפריל האחרון: "קרו דברים מוזרים בחדר ההלבשה". לגבי עתידו אמר: "יש לי עוד שנתיים בחוזה, אך אני מקווה לשחק בפרמיירליג יום אחד"

דייגו לופז שוער מילאן. GettyImages
יגיע לפרמיירליג? דייגו לופס/GettyImages

הקריירה של דייגו לופס, שוערה הספרדי של מילאן, קיבלה תפניות רבות במהלך השנתיים האחרונות. הגעתו של קיילור נבאס לריאל מדריד גרמה לעזיבתו של הספרדי, שהגיע לאיטליה בקיץ 2014. הוא אמנם פתח בשער הקבוצה בעונתו הראשונה, אך במהלך העונה החולפת איבד את מקומו בהרכב לכישרון האיטלקי העולה, ג'אנלואיג'י דונארומה.

לאחר פיטוריו של סינישה מיכאילוביץ' מאימון הקבוצה בחודש שעבר, לופס החליט לשבור שתיקה וסיפק לא מעט ציטוטים מעניינים לעיתון "מארקה" הספרדי: "עזבתי את ריאל מדריד בגלל סיבות מקצועיות, אך לאחר שנה התחרטתי על כך. אני אוהד ריאל וקשה לעזוב את המועדון לאחר שאתה נמצא שם", אמר השוער, שהתייחס גם לשנתיים האחרונות במילאנו: "העונה הראשונה במילאן הייתה סוג של תקופת מעבר, עם מאמן חסר ניסיון כמו פיפו אינזאגי. כאשר מיכאילוביץ' הגיע כולם ציפו ליותר, אך העניינים לא הלכו במסלול הנכון ודברים מוזרים התרחשו בחדר ההלבשה".

לופס התייחס גם לטעויות שנעשו במועדון עצמו: "נעשו טעויות במועדון מתחילת העונה. היו מספר החתמות שחקנים שלא צלחו", אך מרבית הביקורת של הספרדי היתה כלפי הסרבי: "הופתעתי מההתנהגות שלו, הוא עשה לי דברים מאוד מוזרים. פעם אחת לאחר 20 דקות של משחק, הוא אמר לשוער המחליף להתחמם רק כי לא מסרתי כדור קצר. הוא לוקה בחוסר כבוד וכל תקופת העבודה עמו הייתה מוזרה. אני יודע שלעולם לא אפגין חוסר כבוד כלפי אף אחד במקצוע".

השוער הוותיק התייחס לעתידו ולא שכח לפרגן לאדם שהחליף אותו בין הקורות: "מגיע לדונארומה לפתוח בהרכב. לי יש עוד שנתיים בחוזה, אך יהיה חבל לא לשחק בפרמיירליג במהלך הקריירה, ואני כבר בן 34. אני פתוח לכל אופציה בקיץ הקרוב ואצטרך לשקול מה לעשות יחד עם המשפחה שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully