וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופט ספרדי שיצא מהארון פרש בגלל התעללות ויחס משפיל

חסוס טומיירו ששפט בליגת הנערים באנדלוסיה, החליט לפרוש 14 חודשים לאחר שהודיע כי הוא הומוסקסואל. טומיירו, שספג קללות הומופוביות מצד אנשי מקצוע במגרשים, אמר: "לא מסוגל לשאת את ההשפלות"

חסוס טומיירו שופט ליגה ספרדית. טוויטר, צילום מסך
לא יכול היה לשאת את ההשפלה. חסוס טומיירו/צילום מסך, טוויטר

בשנים האחרונות נראה כי עולם הספורט הפך לפתוח ומקבל יותר. לפני שלוש שנים ג'ייסון קולינס הפך לשחקן הראשון בתולדות ה-NBA שיצא מהארון, מייקל סאם נבחר בדראפט ה-NFL והודיע גם שהוא הומוסקסואל, כאשר גם בעולם הכדורגל, קשר נבחרת גרמניה לשעבר תומס היצלספרגר, יצא מהארון לאחר פרישתו. למרות זאת, חלק מהאנשים שמחליטים לעשות את הצעד האמיץ עדיין מקבלים תגובות קשות וסובלים מכך, בטח כשמדובר במגרשי הכדורגל.

חסוס טומיירו, שופט בליגת הנערים באנדלוסיה, יצא מהארון לפני 14 חודשים. הספרדי בן ה-21 טוען כי הוא סבל מהתעללות רבה מאז במגרשי הכדורגל, וכי הגיע לנקודת שבירה במהלך השבוע האחרון לאחר משחק נערים באנדלוסיה. טומיירו אמר: "המשחק התנהל באופן נורמלי עד שאחד מאנשי צוות הקבוצה המקומית התפרץ והחל לקלל אותי בצורה הומפובית וקיצונית. מה שהשפיע עליי יותר מכל היה הקהל שצחק על כל הסיטואציה".

עוד הוא טען כי ההשפלות וההתגרויות המשיכו כאשר אפילו השחקנים הצעירים החלו לזרוק אבנים על חדר ההלבשה. השופט הצעיר אף ניסה להתלונן על המקרים למשטרה המקומית, אך בתגובה נענה שהוא "רק מחפש צרות".

טומיירו הפך לדמות שנלחמת בהומופוביה בעולם הכדורגל הספרדי, אך האירועים האחרונים שברו אותו. הוא טען כי היה בהלם כאשר אותו איש צוות שקרא נגדו את אותן קריאות הומופוביות, קיבל הרחקה לתשעה משחקים בלבד. "זה לא נתפס מבחינתי", אמר טומיירו. "כדורגל צריך לחנך ילדים צעירים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully