וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארסנל: "גרניט ג'אקה מתקרב, ב-43 מ' יורו לגלדבאך". צ'לסי: פציעה מוזרה לפדרו

באנגליה ובגרמניה מדווחים שהקשר בן ה-23 קרוב מתמיד לתותחנים, שעקבו אחריו במהלך העונה. פדרו ישחק עם מסיכה אחרי ששבר את האף בביתו, הידינק: "אשתו לא מעורבת"

one

כבר זמן מה שארסנל פוזלת לעברו של הקשר השוויצרי של בורוסיה מנשנגלדבאך, גרניט ג'אקה בן ה-23. סקאוטים של התותחנים צפו בשחקן בפעולה לא מעט פעמים, ולא מעט דיווחים קשרו אותו למועדון הלונדוני. אך כעת המעבר של ג'אקה הופך לריאלי הרבה יותר. היום (רביעי) מדווחים באנגליה ובגרמניה שהשוויצרי קרוב לסיכום על מעבר מגרמניה לאנגליה, כשגם השחקן עצמו התבטא בנושא: "יש הצעה, אך לא הכול תלוי בי".

על פי הדיווחים, ארסנל התכוונה להשקיע בהעברה 38 מיליון יורו, אך נראה כי תיאלץ להעלות את הדרישות, כשגלדבאך צפויה לדרוש לא פחות מ-43 מיליון יורו עבור שחקנה הצעיר והמוכשר. ג'אקה אמנם לא הרבה לכבוש או לבשל מאז שהגיע לגרמניה ב-2012 (שישה שערים ושני בישולים בלבד), אך תרומתו במרכז המגרש לא נעלמה מעיניהן של קבוצות רבות שחשקו בשירותיו.

למעשה, ג'אקה מדייק ב-81.1 מסירות למשחק - נתון המציב אותו שלישי בבונדסליגה אחרי צ'אבי אלונסו ודויד אלאבה. הוא שומר על 85 אחוזי דיוק במסירותיו, נתון נאה בפני עצמו. הבעיה הגדולה של הקשר היא כמות העבירות אותן הוא מבצע, כשבשלוש שנים שבהן בילה בגרמניה הורחק לא פחות מחמש פעמים (ארבע פעמים בצהוב שני). בנוסף, ביצע 152 עבירות במהלך השנתיים שלו בגרמניה - יותר מכל שחקן אחר בשתי העונות האחרונות.

השוויצרי החל את הקריירה בבאזל, ומיד לאחר שעלה לקבוצה הבוגרת של המועדון זכה לקבל את חולצת ההרכב. במשך שתי עונות היה לשחקן מפתח בקבוצה שעימה זכה בשתי אליפויות רצופות. אחרי השנתיים הטובות בשוויץ, פתחה מנשנגלדבאך את הכיס ונפרדה מ-8.5 מיליון יורו כדי להנחית את הקשר בגרמניה.

* חלוץ צ'לסי, פדרו, צפוי לשחק עם מסיכה על פניו מול ליברפול במשחק ההשלמה היום אחרי ששבר את אפו. אתמול שחקנה הספרדי של צ'לסי התאמן עם מסיכה, בעקבות תקרית מוזרה בביתו, שנסיבותיה לא פורטו. מאמן הכחולים חוס הידינק אמר: "פדרו יוכל לשחק, אבל נשבר לו האף בבית. אני לא יודע מה קרה. הייתה לו תאונה קטנה בבית". לאחר מכן הידינק התלוצץ: "אשתו לא מעורבת. עכשיו גם לו תהיה מסיכת זורו".

גרניט ג'אקה שחקן בורוסיה מנשנגלדבאך. GettyImages
בעונה הבאה באנגליה? ג'אקה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully