וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואן חאל מתעקש: "זו עדיין עונה סבירה". ווסטהאם: המתפרעים יושעו לכל החיים

על אף ההפסד 3:2 מול ווסטהאם שמרחיק את מנצ'סטר יונייטד מליגת האלופות, המאמן ממשיך לקבל גיבוי. וגם כך נראו התפרעויות מחוץ לאצטדיון מתוך האוטובוס הרגום של יונייטד, ביליץ' הנרגש בכה

one

העונה המסויטת של מנצ'סטר יונייטד נמשכת. השדים האדומים ספגו אמש (שלישי) מכה אנושה נוספת בסיכויי ההעפלה לליגת האלופות, אחרי שהפסידו 3:2 לווסטהאם במשחק הפרידה מאפטון פארק. עוד לפני המשחק האוטובוס שהוביל את שחקני יונייטד לאצטדיון נרגם באבנים וגרם לשריקת הפתיחה להידחות ב-45 דקות. בסופו של דבר גם צמד של אנתוני מרסיאל לא הספיק, ולואי ואן חאל המאוכזב שוב ספג ביקורות, כשהיריבה העירונית מנצ'סטר סיטי נותרת ביתרון של שתי נקודות במאבק על המקום הרביעי.

"לא השתנה דבר, הגורל שלנו לא בידיים שלנו אבל עדיין יש לנו צ'אנס לסיים במקום הרביעי. לסיטי נשארו משחק קשה מול סוונסי, לא יהיה להם קל. בסך הכל, אני חושב שהעונה שלנו עדיין סבירה", אמר ואן חאל. "מצפה לנו משחק קשה מול בורנמות' ונצטרך להתמודד עם תחושות האכזבה. כשאתה בפיגור 1:0, הופך ליתרון 1:2 ומפסיד לבסוף, זה אומר שהייתה התמוטטות עצבים. זה עניין מנטלי נטו. ברור שפספסנו הזדמנות גדולה".

לואי ואן חאל מאמן מנצ'סטר יונייטד. GettyImages
מעמדו יציב. ואן חאל/GettyImages

ואן חאל הוסיף: "היו לנו בעיות במצבים נייחים, הם עשו מה שהם רצו. אי אפשר לנצח ככה, אפילו כשמובילים 1:2. היו להם יותר מדי מצבים. הנתונים מראים שהם מצוינים במצבים נייחים, ושאנחנו גרועים באלמנט הזה. השחקנים של ווסטהאם עשו הכל כדי לנצח, והם נהנו מלא מעט מזל".

ואן חאל, כאמור, שוב ספג ביקורות. פרשן רשת 'סקיי' הארי רדנאפ אמר לאחר המשחק ש"מאמן יונייטד אמר שזה היה ערב מיוחד עבור ווסטהאם, אבל ברור שגם ליונייטד זה היה משחק עם ערך מוסף, כשהמקום הרביעי על הכף. למרות זאת, ווסטהאם רצתה ונלחמה יותר, ראו את זה בכל פרמטר".

למרות הביקורות, נראה שיונייטד נוטה להשאיר את ואן חאל בתפקיד. באנגליה פרסמו אמש שוואן חאל לוקח חלק משמעותי בבניית הסגל לעונה הבאה, ואף הטיל וטו על האפשרות לצרף את רנאטו סאנצ'ס - דבר שמרמז על התוכניות העתידיות של השדים האדומים. הפורטוגלי בן ה-18 של בנפיקה חתם לבסוף בבאיירן מינכן, אבל סוכנו ז'ורז'ה מנדש העדיף לשלוח אותו מלכתחילה ליונייטד. גורם בכיר ביונייטד אמר ל'טלגרף' בעילום שם כי " הבעיה היא שאף אחד לא ממש מקבל החלטות. אף אחד לא עושה צעד כדי לקדם את הרצונות של המועדון, הם משאירים את הכל בחוסר וודאות ובנקודה מסוימת הם יפסידו הכל".

בצד השני, ווסטהאם שמחה וצהלה. הפטישים נפרדו מאצטדיון אפטון פארק המיתולוגי עם ניצחון מרשים בדקות הסיום, וחגגו עם האוהדים במשך דקות ארוכות. "זה סיום מהאגדות ופרידה מושלמת מאצטדיון כל כך גדול - הייתה לנו כאן יריבה גדולה, מתח, חמישה שערים, מותחן. יש פה מתכון ללהיט", אמר המאמן סלאבן ביליץ', שנראה דומע בסיום.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
סלאבן ביליץ' מאמן ווסטהאם. רויטרס
סיפור מהאגדות. ביליץ' חוגג/רויטרס

כזכור, הערב התחיל רע מאוד. התפרעויות של אוהדי ווסטהאם מחוץ לאצטדיון, שכללו בין היתר עימותים עם כוחות משטרה, עצורים, פצועים והשלכת בקבוקים על אוטובוס השחקנים של האורחת, גרמו לדחיית המשחק ב-45 דקות. גם האירועים המכוערים הללו לא הצליחו להעיב בסופו של דבר על ערב הכדורגל המצוין שסיפקה ווסטהאם לאוהדים שלה.

ווסטהאם הודיעה שהיא תעבוד בשיתוף פעולה עם המשטרה כדי למצוא את האחראים למהומות, והבטיחה שהאוהדים שיימצאו מעורבים בהתפרעויות יושעו לכל החיים. "זה היה לילה יוצא מהכלל, גדוש ברגעים יוצאים מהכלל, לעיני קהל יוצא מהכלל", נכתב בהצהרה של המועדון, "99 אחוז מהאוהדים התנהגו נהדר, ומגיע להם קרדיט. קיבלנו אלפי הודעות ומסרים מאוהדים שמספרים עד כמה הם גאים להיות חלק מהערב המיוחד הזה בהיסטוריה של ווסטהאם. עם זאת, אנחנו מודעים לעובדה שחלק מהאוהדים לא התנהגו בצורה נאותה, ושהאוטובוס של יונייטד נפגם. זה לא מקובל עלינו, ונעבוד יחד עם המשטרה על מנת לתפוס אותם ולהשעות את המעורבים לכל החיים".

אוהדי ווסטהאם מתפרעים. רויטרס
התפרעויות מחוץ לאצטדיון/רויטרס

פרידה קלאסית: ביליץ' הנרגש דומע בסיום

לינגארד מתעד: האוטובוס של מנצ'סטר יונייטד בזמן המהומות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully