וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון: שלמה אייזיק יחזור לקדמת הבמה?

10.5.2016 / 15:30

בתקופה האחרונה נבחנת האפשרות כי בעלי חברת UNET, שמחזיק בשליש מהבעלות על הקבוצה, ישוב לנהל את הקבוצה במקומו של מיקי דורסמן. בקבוצה רוצים כי הרוש, אריאל וריינולדס ימשיכו

one

הפועל חולון הבטיחה אמש (שני) את הישארותה בליגת העל, למרות הפסד החוץ 85:77 להפועל ירושלים. דקות ארוכות לאחר המשחק בבירה, חיכו אוהדי הקבוצה והשחקנים לתוצאה שהגיעה מהאולם באשדוד. ברגע שבמועדון שמעו שעירוני נס ציונה הפסידה, החלו החגיגות הגדולות.

שחקני הפועל חולון, אייזק רוזפלט, שלומי הרוש. ניב אהרונסון
שמח בחולון. הרוש ורוזפלט/ניב אהרונסון

"עברנו תקופה לא קצרה ולא קלה" אמר המאמן דן שמיר לאחר המשחק. "כמובן שלהישאר בליגה זו הרגשה טובה מאוד, זו הייתה תקופה מאוד מבגרת שגרמה ללחץ גדול אצל כולם. אני שמח ומקווה שלא נהיה במקומות האלה בעתיד. אי אפשר להיות מרוצה לגמרי כשאתה בקרבות הישרדות, אבל היו פעמים רבות שהיינו צריכים לקום מהרצפה ולהתמודד עם סיטואציות לא פשוטות, למשל ככשיחקנו רק עם שניים או שלושה זרים".

עוד לפני המשחק, נעשתה פניה מטעם אנשים בעיריית חולון לבעלי חברת "unet", שלמה אייזיק, שמחזיק בשליש מבעלות הקבוצה, לחזור ולהיות האיש המרכזי במועדון. אייזיק לקח צעד אחורה בתחילת העונה הנוכחית, ולוואלה! ספורט נודע כי יחזור אך ורק אם מיקי דורסמן, שמחזיק גם בשליש מהבעלות, ייקח צעד אחורה או יעזוב. בין דורסמן לבין חלק מאנשי הקבוצה קיימת מתיחות מזה זמן מה וייתכן כי ייאלץ לעזוב.

למשחק הליגה הקרוב מול מכבי תל אביב תעלה חולון ללא סקוטי ריינולדס, שהיה אמור לשחק אמש בירושלים, אך בסופו של דבר לא שותף. ריינולדס הוא המטרה העיקרית של הצוות המקצועי והנהלת הקבוצה לקראת העונה הבאה, אך עדיין מוקדם לדעת האם בחולון יצליחו לשמור אותו לעונה נוספת. גוני יזרעאלי, אייל שולמן ואייזיק רוזפלט מחזיקים בחוזה לעונה נוספת ואמורים להמשיך, כשגם לדודו שמריז יש חוזה, אך ייתכן כי יעזוב.

שני שחקנים נוספים שצפויים להמשיך בחולון הם שלומי הרוש ואדם אריאל. הרוש שחזר לקבוצה אחרי חצי עונה בהפועל אילת, צפוי לשבת עם אנשי הקבוצה בתקופה הקרובה. לדברי אחד מאנשי חולון, הרוש ימשיך: "אין סרט ששלומי לא ישחק כאן בשנה הבאה". אריאל, שיחזור להיות שחקן של הפועל ירושלים עם סיום העונה, לא בתכנון הסגל של האדומים, ובחולון כבר שוחחו עם סוכנו לגבי המשך דרכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully