וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאונל מסי לא ייכלל בסגל ארגנטינה לאולימפיאדת ריו

קפטן הנבחרת נשאר בחוץ על מנת שיוכל לקחת חלק בקופה אמריקה והביע את אכזבתו. "האולימפיאדה הקודמת הייתי חוויה מדהימה עבורי". כוכב ברצלונה והאלביסלסטה זכו בזהב אולימפי ב-2008

שחקן נבחרת ארגנטינה, ליאונל מסי. רויטרס
לא יהיה בריו. מסי/רויטרס

נבחרת ארגנטינה תיאלץ להסתדר באולימפיאדה בריו בקיץ הקרוב ללא הקפטן והכוכב הכי גדול שלה, ליאונל מסי. האלביסלסטה החליטו להשאיר אותו בחוץ על מנת שיוכל להשתתף בטורניר הקופה אמריקה שיתקיים גם הוא בקיץ בארצות הברית, בו הם רוצים לתקן את האכזבה מהקיץ הקודם, בו הפסידו בגמר הטורניר לצ'ילה.

"הייתי רוצה להיות שם", מסי התקשה להסתיר את אכזבתו מההחלטה, "זו הייתה חוויה מדהימה עבורי להשתתף באולימפיאדה, כפי שהיה מדהים עם באליפות העולם עד גיל 20, ולא רק בגלל שזכינו, אלא בגלל הניסיון שצברתי".

"השהייה בכפר האולימפי הייתה נהדרת", הוסיף, "פוגשים שם ספורטאים מענפים אחרים ושוהים במחיצתם כמו עוד ספורטאי. זה היה מדהים למרות שלא בילינו שם זמן רב. גם גביע העולם הוא נהדר אבל האולימפיאדה היא משהו מיוחד".

הקופה אמריקה יחל ב-3 ביוני, ומסי ייעדר ממשחק הפתיחה מול צ'ילה בשל השתתפותו כעד במשפט של אביו בנושא העלמת מס, אך לאחר מכן יצטרף לנבחרתו וינסה להוביל אותה לזכייה בטורניר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully