וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יואב כץ עשוי להחמיץ את המשחק המכריע מול בני יהודה. קוראץ', ארבייטמן וממן עשויים לעזוב בקיץ

השיבוץ שקבע שמשחקי ההישרדות ייערכו ביום שני, עשוי לגרום לבעלים לחזור לארה"ב לפני ההכרעה. אם הקבוצה תרד ללאומית, קוראץ' יוכל להתיר את חוזהו, כשגם ארבייטמן וממן יוכלו להשתחרר. במועדון הודיעו: כניסה חופשית מול בני יהודה

one

בעלי הפועל חיפה, יואב כץ, עשוי להפסיד את המשחק האחרון של העונה מול בני יהודה, משחק שעשוי להכריע אם הקבוצה תישאר עונה נוספת בליגת העל. בעקבות שיבוץ המשחק ליום שני, כץ אשר קבע את נסיעתו מראש, עשוי להחמיץ את המשחק המכריע.

בקבוצה עדיין לא עוסקים בהכנות לעונה הבאה, שכן עדיין לא ברור באיזו ליגה הקבוצה תשחק, אך ברור כי הנושא ישפיע על המועדון. המאמן אלי כהן מחזיק בסעיף אשר יחדש לו אוטומטית את החוזה, אם הקבוצה תישאר בליגה. בנוגע לשחקני הקבוצה, במועדון יצטרכו לשבת למשא ומתן מחודש עם מרבית השחקנים שירצו להשאיר בעונה הבאה. זרקו קוראץ' שמחזיק בחוזה לעונה נוספת, יוכל להשתחרר ממנו אם הקבוצה תרד לליגה הלאומית. גם שלומי ארבייטמן יוכל להשתחרר מחוזהו בקיץ, גם אם הקבוצה תישאר בליגת העל, כשחנן ממן יוכל לעזוב תמורת פיצוי כספי.

נושא נוסף שנמצא על סדר היום בחיפה הוא אירוח משחקיה הביתיים של הקבוצה בעונה הבאה, כאשר יואב כץ שוקל ברצינות להעתיק את הפעילות למגרש בעכו. בחיפה כבר קיבלו מסרים מגורמים בעירייה שאם כץ אכן יעתיק את הפעילות לעכו, הם צפויים לבטל את התמיכה הכספית במחלקת הנוער ואת העזרה בטיפול המתקן בקריית חיים.

שלומי ארבייטמן שחקן הפועל חיפה. קובי אליהו
יישאר? שלומי ארבייטמן/קובי אליהו

בתוך כך, כץ החליט לאפשר כניסה חופשית אל היציע המזרחי במפגש הקריטי מול בני יהודה במחזור הסיום. הבעלים הודיע כי כל אוהד/ת אשר יגיע בחולצה אדומה ייכנס מתוך מטרה להעניק לשחקנים תמיכה בקרב על ההישרדות. מחיר כרטיס ליציע הכסף הוזל ויעמוד על 30 שקלים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully