וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלוקת הכספים לקבוצות הליגה: 50 אחוז באופן שוויוני, 30 אחוז על פי רייטינג

מנהלת הליגה התכנסה ופרסמה את חלוקת הסכומים לקבוצות בעונה הבאה: 20 אחוזים נוספים יחולקו על סמך הישגים ספורטיביים. בנוסף, קבוצות הליגה יתוגמלו בכ-15 מליון שקל

ערן זהבי שחקן מכבי תל אביב. יותם רונן
50 אחוזים מהכספים יחולקו באופן שווה. זהבי/יותם רונן

מנהלת הליגה התכנסה היום (שלישי) ודנה על מספר נושאים, כשבין היתר נושא חלוקת הכספים. בסיום הפגישה יצאה הודעה מסודרת בנושא, השופכת אור על החלוקה לקבוצות הליגה בעונה הבאה.

בהודעת מנהלת הליגה בנושא חלוקת הסכומים נכתב: "לאחר בחינה מדוקדקת של מודלים הקיימים בעולם ובאישור הדירקטוריון, הוחלט על חלוקת הכספים בדרך הבאה: 50% יחולקו באופן שוויוני לכל המועדונים. 30% יחולקו על בסיס רייטינג שייקבע על פי ניקוד מצטבר שיוענק לפי מספר המצלמות שצילמו במשך העונה את משחקי הקבוצה (במכרז זכויות השידור החדש נקבע מעבר לכך שכל משחקי ליגת Winner יצולמו בחי, בכל משחק יהיה מפרט של מצלמות המצלמות את המשחק בהתאם לרמת העניין שלו). 20% הישגים ספורטיביים - על פי מפתח של מענק של כ-1.32 מליון ש"ח לאלופה ועד כ-430 אלף ש"ח לנועלת הטבלה.

יושב ראש מכבי הרצליה אריאל שיימן. ניב אהרונסון
בדרך לישיבה. שיימן/ניב אהרונסון

תמרוצים תפעוליים:
קבוצות הליגה יתוגמלו בכ-15 מליון ש"ח נגד עמידה ביעדים שכל תפקידם לשפר את המוצר לאוהדים במגרש ולקהל הצופים בבית. בין היתר ניתן לציין: תפעול מערך דוברות, שיווק וניו -מדיה. עמידה בכללי מנהל תקין. מינוי קצין קשר לאוהדים. שיפור איכות המוצר הטלווזיוני (הושבת קהל מול מצלמות וכו'). דיילות להושבת קהל.

תמריצים ספורטיביים:
הוחלט על הקצאת סכום של חמישה מליון שקל בכל הקשור בניהול ותפעול מחלקת הנוער ועמידה בסטנדרטים כפי שייקבע על ידי ועדת היגוי בהמשך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully