וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריבאלדו: "תיירים יסכנו את חייהם אם יגיעו לאולימפיאדה בקיץ"

כוכב העבר הברזילאי הזהיר ואמר כי עדיף לא להגיע לטורניר הקרוב, בגלל המצב האלים במדינה והמהומות שגבו את חייהם של 11 אנשים במהלך החודש האחרון. "רק אלוהים יכול לשנות את המצב בברזיל"

האולימפיאדה בברזיל אמורה לצאת לדרך בעוד פחות משלושה חודשים, אך ההפגנות נגד הממשלה נמשכות וכך גם מקרי האלימות. מי שהתייחס לנושא הוא כדורגלן השנה בעולם לשעבר ותושב המדינה, ריבאלדו.

שחקן העבר כתב בחשבון האינסטגרם שלו הודעת אזהרה לתיירים שמתכננים לבקר בברזיל בקיץ ולהגיע לאולימפיאדה. הוא התייחס למותה של ילדה מקומית בת 17 שנורתה במהלך מהומות בריו במהלך סוף השבוע האחרון.

"העניינים בריו הופכים למכוערים יותר בכל יום. אני מציע לכל מי שמתכנן לבקר בברזיל במהלך האולימפיאדה שיישאר בבית". ריבאלדו המשיך והקצין: "אנשים יסכנו את חייהם כאן. אני אומר זאת עוד לפני שאני מתייחס למצב הרע של בתי החולים הציבוריים והכאוס בפוליטיקה הברזילאית. רק אלוהים יכול לשנות את המצב בברזיל כרגע."

מהומות בסאו פאולו, ברזיל, מונדיאל 2014. GettyImages
מהומות במהלך המונדיאל בברזיל/GettyImages

על פי דיווחים במדינה, לפחות 19 אלף משפחות ברחבי ריו פונו לצורך בניית כבישי גישה, שיפוץ אצטדיונים, אזור המגורים של הספורטאים ופיתוח מחדש של אזור המפרץ בעיר. ארגון "אמנסטי" דיווח כי במהלך החודש האחרון נהרגו 11 אנשים בהפגנות ובעימותים עם המשטרה ברחבי ריו. במהלך השנה האחרונה נהרגו 307 אנשים. מלבד האלימות ששוררת בעיר, ישנן דאגות נוספות בנוגע לזיהום המים במדינה ולהתפשטות נגיף הזיקה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully