וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההצבעה במנהלת הליגה על העלאת מכסת הזרים בעונה הבאה נדחתה

אחרי התלבטות, החליטו במנהלת הליגה לדחות את ההצבעה לפגישה הבאה. ברק אברמוב הגיע לפגישה בליוויו של משה דמאיו

יושב ראש מכבי הרצליה אריאל שיימן. ניב אהרונסון
עדיין אין החלטה. שיימן מגיע לפגישה/ניב אהרונסון

הדעות במנהלת הליגה חלוקות. אנשי המנהלת לא החליטו האם להצביע בעד או נגד העלאת מכסת הזרים בקבוצות ליגת העל בעונה הבאה כבר היום (שלישי), או שמא לדחות את ההצבעה לפגישה הבאה. עורך הדין, מורן מאירי, המייצג את מכבי תל אביב, יסביר במהלך הפגישה מדוע הצהובים וקבוצות נוספות חושקות בהעלאת מכסת הזרים החל מהעונה הבאה. מלבד ראשי הקבוצות וחברי הנהלה, אל הפגישה הגיע גם בעלי בני יהודה, ברק אברמוב, בליווי הבעלים היוצא, משה דמאיו.

מי שמתנגד לרעיון הוא כמובן ארגון השחקנים, שפנה לפני מספר ימים במכתב למנהלת הליגות המבקש להוריד מסדר היום של הדיון הקבוע ביום שלישי את הרעיון להגדיל את מספר הזרים בליגת העל בכדורגל.

ארגון שחקני הכדורגל חושב שאין מקום להגדיל את מספר הזרים, אלא אף להקטין אותו ולתת עדיפות לכדורגלן הישראלי. כמו כן, הארגון מבקש לקבוע קריטריונים להעסקת זרים בכדורגל הישראלי, כמו למשל מספר הופעות מינימאלי בנבחרת הלאומית.

במכתב כותבים נציגי הארגון כי הגדלת מספר הזרים לשישה תפגע בהתפתחות הכדורגלן הישראלי הצעיר וכן תפגע במישרין ובעקיפין בנבחרות ישראל. מכבי תל אביב והפועל באר שבע מובילות את כל נושא הגדלת מספר הזרים, אבל יש מועדונים רבים שמתנגדים לכך וספק אם זה יעבור במנהלת.

מורן מאירי. ניב אהרונסון
יציג את עמדת מכבי תל אביב. מאירי/ניב אהרונסון
  • עוד באותו נושא:
  • ליגת העל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully