וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמעות וייאוש בנס ציונה, טפירו חגג בקרית גת: "לא רוצה לרדת ליגה"

10.5.2016 / 9:00

הכתומים קרובים לירידת ליגה אחרי שלוש עונות בליגה הראשונה, עופר ברקוביץ': "קפאנו וחפרנו לעצמנו בור גדול". הגארד בן ה-41 טרם הודיע האם יפרוש בסיום העונה: "לא רוצה לחשוב על זה"

one

עירוני נס ציונה התקרבה אמש (שני) משמעותית לירידת ליגה אחרי הפסד כואב 87:82 למכבי אשדוד/באר טוביה בחוץ. הכתומים ירדו למקום האחרון בעקבות הניצחון הגדול של מכבי קרית גת בהרצליה 72:81. במחזור הסיום תארח נס ציונה את הפועל ירושלים, מוליכת הטבלה, ואילו קרית גת תארח את ראשון לציון. רק ניצחון של נס ציונה, והפסד במקביל של קרית גת, ישאיר את הקבוצה של עופר ברקוביץ' בליגת העל, כל תוצאה אחרת תשאיר את הקבוצה של נתי כהן.

בסיום המשחק נראו אנשי נס ציונה שבורים על הספסל, כשחלקם הזילו דמעה. הנהלת הקבוצה והצוות המקצועי נשארו למעלה מחצי שעה על הפרקט, מתקשים להאמין כיצד הגיעו למצב הזה. במשחק אמש פיגרה נס ציונה ב-19 הפרש בסיום המחצית הראשונה, ואף איבדה את הגארד סנדיאטה גיינס שמתח את שריר הירך. הקבוצה רשמה קאמבק גדול במחצית השנייה עד לפיגור 3, אך לא יותר מזה.

"חצי ראשון לא תפקדנו, לא הגנתית ולא התקפית כמו שרצינו", סיכם עופר ברקוביץ', "קפאנו קצת, לא יכול להסביר, גם החטאנו זריקות טובות וגם פחות טובות. חפרנו לעצמנו בור גדול, הגענו עד ל-3 הפרש, עם שתי זריקות שיכלו להכנס, שהשאירו את הפער בידיים של אשדוד. משחק שהיינו חייבים לנצח". על הסיכויים להשאר הוסיף המאמן: "נאסוף את הכוחות, ונתאושש. זה ספורט, הפועל ירושלים קבוצה יותר טובה מאיתנו, נעשה את המקסימום שלנו, את כל מה שאנחנו יכולים לתת על המגרש, אחרי זה נסתכל על דברים אחרים".

למעלה מ-300 אוהדים כתומים ליוו את הקבוצה למשחק החוץ, מה שלא עזר בסופו של יום: "בוא נשים את זה בפרופורציות, זה כואב מאוד, אסון זה לא", סיכם ברקוביץ' שנמצא במועדון שנה מהקמתו, "זה מכה גדולה, כואב, אבל עדיין לא נגמר. יש לנו משחק בשבוע הבא, נאסוף את עצמנו הכי טוב שאפשר ואת הסיכומים נעשה אחרי".

שחקן מכבי קרית גת מאיר טפירו. קובי אליהו
בשבוע הבא יהיה משחקו האחרון? טפירו/קובי אליהו

בצד השמח של הערב, במכבי קרית גת חזרו לחייך אחרי זמן רב. הקבוצה של נתי כהן קטעה רצף של ארבעה הפסדים, כשהיא מציגה כדורסל נהדר בניצחון החוץ על הרצליה. כהן קיבל 56 נקודות מהזרים שלו, אך לא פחות חשוב מהם, 8 נקודות במחצית השנייה ממאיר טפירו לצד 7 ריבאונדים ודקות מצוינות במאני טיים.

"המון לילות לא ישנתי והיום גם התרגשתי מאוד לאורך כל היום כמעט כמו לפני 20 שנה", אמר הגארד בן ה-41, "זה היה יכול להיות משחק שגומר לנו את העונה והיה הרבה לחץ אבל גם הרבה מוכנות. רציתי להגיע פיזית הכי מוכן שאפשר. יש לנו עוד מלחמה אחת בשבוע הבא. עשינו ניצחון גדל היום אבל זה לא מספיק. צריך לנצח בשבוע הבא כדי לעשות את זה סופית ואני מקווה שנדע לעשות את זה בשבוע הבא ונגיע כמו בהיום עם לב ונשמה שיחקנו כדורסל נכון ברוב שלבי המשחק. היו לנו שני משחקים שברחו לנו מהידיים, יהיה קשה מול ראשון לציון. לא התעדכנו בתוצאות תוך כדי המשחק וכדי לא לצאת מהפוקוס".

על השאלה האם בשבוע הבא יהיה משחקו האחרון בקריירה אמר טפירו: "אני עוד לא חשבתי על זה. יש משימה אחת קודם להישאר בליגה. כרגע לא לחשוב על זה יותר מדי, להגיע ולעשות את המשימה. זו המטרה, כשתסתיים העונה אשב ואעשה חושבים מה אני הולך לעשות. אני אישית לא רוצה לרדת ליגה בעונה הזו, ונעבוד קשה כדי להשיג ניצחון".

עוד בוואלה

רוצים להנות מאינטרנט מהיר וחבילת טלווזיה בזול? זה אפשרי!

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully