וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת החלומות: מהפך דרמטי מחזור אחד לסיום

10.5.2016 / 7:45

קבוצת "הפרח בגניי", שהייתה במקום השני עד למחזור הנוכחי, כבשה את ראשות הטבלה עם יתרון מבטיח לקראת המחזור שינעל את הליגה בשבוע הבא. וגם: השחקן המצטיין, הזוכה השבועי וליגת ה-VIP

one

בווידאו: תקציר הניצחון של קרית גת

המחזור ה-19 בליגת החלומות "אלדן" של מנהלת ליגת העל ו-וואלה! ספורט ננעל אמש (שני) ומחזור אחד לסיום העונה נרשם מהפך בצמרת הדירוג המצטבר כשדודי גני עם קבוצת "הפרח בגניי" פתח פער של 59 נקודות על פני המקום השני, ונראה כי הוא בדרך הבטוחה לזכייה בפרס הראשון והגדול - 25 אלף שקלים. המוליך עד המחזור, דני קונסנס, רשם מחזור שפל עם 116 נקודות, 80 נקודות פחות מגני, וירד למקום השלישי. יש לזכור שגם המקומות 2-10 יזכו בסוף העונה בפרסים כספיים.

לעמוד ליגת החלומות ולהרשמה

המנצחת הגדולה של המחזור ה-32 בליגת העל היא מכבי קרית גת, שעלתה מעל הקו האדום וקרובה להשארות דרמטית בליגה, וגם השחקן המצטיין של ליגת החלומות מגיע ממנה - פול דילייני עם לא פחות מ-37 נקודות. במקום השני בחמשת הגדולים נמצא טוני גפני עם משחק פנטסטי של 31 נקודות מדד שהצטרפו ל-36 נקודות כלליות. את חמשת הגדולים נועלים גילברט בראון ודיאנטה גארט עם 34 נקודות כל אחד ושון דאוסון עם 33 נקודות.

המנצח השבועי שזוכה בכדורסל MOLTEN הרשמי של מנהלת ליגת העל הוא קבוצת "השלונג מאפריקה" עם 237 נקודות, וזאת למרות העובדה שהחזיק בשני שחקנים בלבד מהמצטיינים השבועיים - דילייני וגילברט בראון. שאר השחקנים בקבוצה - מרקו קילינגסוורת', איבן רדנוביץ', איתי שגב, רפי מנקו, ג'ון דיברתולומיאו וגל מקל, כשעל הקווים - ז'אן טבק.

בליגת החלומות VIP מתקרב שלומי פרי לזכייה בתואר עם 3,102 נקודות, 34 נקודות יותר מהמקום השני - חשבון הטוויטר פייק סרוסי. המנצח השבועי הוא זיו בן צבי, שאמנם הודח השבוע עם הפועל עפולה מפלייאוף הליגה הלאומית, אך השיג 204 נקודות ועלה למקום הרביעי בליגת ה-VIP.

שחקן מכבי קרית גת פול דילייני מול שחקן בני הרצליה כארם משעור. מגד גוזני
המצטיין. דילייני/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully