וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופר ברקוביץ': "אנחנו בבור כרגע, אבל זה לא נגמר"

9.5.2016 / 22:30

מאמן עירוני נס ציונה שצנחה למקום האחרון לא מאבד תקווה: "צריך לעשות מה שאנחנו יכולים מול ירושלים". נתי כהן: "מי שינצח, יישאר בליגה". דן שמיר, שהבטיח הישארות: "הקלה גדולה מאוד"

one

מכבי קרית גת עשתה הערב (שני) צעד משמעותי אל עבר הישארות בליגה, כשניצחה את בני הרצליה 72:81 ובמקביל עירוני נס ציונה הפסידה 87:82 באשדוד. המשמעות: רק ניצחון של נס ציונה על הפועל ירושלים במחזור הסיום בצירוף הפסד של קרית גת למכבי ראשון לציון ישאיר את עופר ברקוביץ' ושחקניו בליגה.

"קיבלתי במהלך העונה החלטה שאני לא מסתכל על אף אחד, רק על עצמנו וזה מה שעשיתי גם היום", אמר מאמן קרית גת נתי כהן. "זה טוב שאנחנו מגיעים למשחק כשאנחנו תלויים בעצמנו, אבל זה עדיין לא גמור. מי שינצח, יישאר בליגה. אנחנו נצטרך לעשות את כל המאמץ כדי לנצח קבוצה מצוינת כמו ראשון, אבל יש לנו עוד כמה ימים כדי לחשוב על זה. שיחקנו טוב מאוד היום. הרבע השלישי היה קטסטרופה, אבל למרות זאת היינו רק במינוס שתיים והיה נראה שאנחנו הולכים להתפרק כי עשינו את כל הטעויות האפשריות. זה אחלה ניצחון".

עופר ברקוביץ' המאוכזב אמר בסיום: "מי שהוביל ובסוף ניצח, למרות שבסוף הורדנו לשלוש הפרש והחטאנו שלשות חשובות, זה הם. היו לנו כמה פספוסים שהשאירו את היתרון בידיים של אשדוד. זה מה יש וצריך לאסוף את הכוחות לקראת השבוע הבא. אין מה לעשות. אנחנו צריכים לנצח את ירושלים במשחק האחרון. אנחנו נצטרך לאסוף את עצמנו ולהיראות הרבה יותר במשחק הבית האחרון. זה מה שאנחנו צריכים לעשות. אין ספק שהפועל ירושלים קבוצה הרבה יותר טובה מאיתנו, אבל זה המצב כרגע. אני עדיין לא שם ועוד לא יודע מה להגיד ולחשוב. נקווה שלשחקנים יהיו הכוחות כדי להראות את היכולות שלנו בשבוע הבא. זה לא נגמר עדיין, אין ספק שאנחנו בבור כרגע, אבל אנחנו צריכים לעשות מה שאנחנו יכולים. יותר ממה שאנחנו יכולים אפילו במשחק הבא, וזה קודם כל".

הפועל חולון הבטיחה הישארות על אף שהפסידה 85:77 להפועל ירושלים. דן שמיר אמר בסיום: "תחושת הקלה גדולה מאוד, זה אמנם אחרי משחק לא כל כך טוב שלנו, אז אני לא יכול להתרחק ממנו. אבל בעסק שלנו יש הרבה לחץ ומתח ואנחנו רגילים לזה, אבל החודשים האחרונים היו מעל ומעבר, קרבות התחתית האלה. אבל זה מבגר, הוצאנו את כל מה שהיה בנו. היינו צריכים לקום מהקרשים פעם אחר פעם. העסק שלנו לא תמיד כיף, זה היה לא קל, אבל אני בטוח שנזכור את התקופה הזו כמשמעותית מאוד. מכאן אנחנו צריכים לעשות דברים קצת יותר טוב כדי שלא נהיה במצב הזה שוב בעונה הבאה".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. לירון מולדובן
יכול לנשום לרווחה. שמיר/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully