וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זהבי: "הגיע הזמן שתודו שכולכם הייתם נגדנו, נצטרך לזכות בגביע"

9.5.2016 / 23:06

קפטן מכבי תל אביב החל להשלים עם אובדן האליפות והתייחס לתקרית עם טיבי: "כבר התחבקנו". פטר בוס: "איבדנו יותר מידי נקודות, מאוד מאוכזב". על השמועות שהוא עוזב: "הרבה בולשיט"

one
איתן טיבי שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
תקרית. טיבי/ברני ארדוב

כנראה שמכבי תל אביב לא תזכה באליפות רביעית ברציפות. הצהובים רשמו היום (שני) תיקו רביעי ברציפות - הפעם 1:1 מול הפועל רעננה - והפועל באר שבע ניצלה זאת כדי להגדיל את הפער בפסגה לחמש נקודות, כשנותרו שש בקופה. נוסא איגייבור המחליף כבש ראשון (60) אך ברק בדש השווה מול האקסית (64).

כנראה שגם הלחץ מדבר במכבי תל אביב. שיאו הגיע הגיע במחצית, כאשר נרשמה תקרית חמורה בין ערן זהבי לאיתן טיבי. קפטן ובלם הצהובים החליפו קללות ומילים, באירוע שהסתיים בכך שזהבי דחף את טיבי במדרגות בתוך המנהרה שמובילה את השחקנים למגרש. טיבי מעד וכמעט נפל, אך הצליח לשמור על שיווי המשקל בזמן ששחקנים נוספים הגיעו להפריד בין הניצים. מרטין ביין, מנכ"ל מכבי תל אביב, עזב את האצטדיון במפתיע בהפסקת המשחק יחד עם רואה החשבון של המועדון. עדיין לא ברור מדוע.

הצהובים מאוכזבים/יותם רונן

ערן זהבי אמר לאחר המשחק: "סיפור האליפות ככל הנראה נגמר. בחישובים עדיין יש איזו אפשרות, אבל בוא נברך את באר שבע, מגיע להם. ברגע שאנחנו מסיימים בארבע תוצאות תיקו בפלייאוף העליון, לא מגיע לנו. אנחנו לא הקבוצה היחידה שנופלת בעונה של ליגת האלופות. עשינו מספרים טובים, אבל באר שבע עם מספרים טובים יותר. אין מה לעשות. התעסקנו בהרבה דברים שמשכו אותנו, לא היינו צריכים להתעסק בהם אולי". על עתידו אמר זהבי: "מכבי תל אביב תנסה להחזיר את האליפות בעונה הבאה, איתי או בלעדי".

"כולכם הייתם נגדנו והגיע הזמן שתודו בזה", המשיך, "העובדה שכולם היו בעד באר שבע רק נתנו לנו דרייב לנצח, אבל לצערי לא עמדנו בזה. זו לא פעם ראשונה שיש אמוציות במשחק כדורגל, זה קורה הרבה. הכול בסדר וזה טוב ששני שחקנים רוצים לנצח גם אם זה מגיע לקללות, אבל בחדר הלבשה כבר התחבקנו וביקשנו סליחה אחד מהשני. כרגע אין לנו מה לעשות, אנחנו במקום השני ונצטרך לזכות בגביע".

על עצמו אמר הקפטן: "אני לא חושב שהייתי עצבני על המגרש, ניסיתי לדחוף ולעודד את השחקנים, אפילו את הקהל, אבל אין מה לעשות, הלחץ היה גדול ואני לא כבשתי את השערים שהייתי צריך להבקיע. גם אני בנאדם ולוקח אחריות על עצמי. ארבעה משחקים לא כבשתי, אבל אני שמח שזה הרף שקבעתי".

מאמן הצהובים פטר בוס אמר: "יש סיכוי גדול שאיבדנו את האליפות, כן. מה שפספסנו זה שערים. היו לנו הרבה מצבים וקבוצה כמו מכבי צריכה לכבוש יותר שערים. אסור היה לנו לספוג שער מכדור חופשי. השחקן היה חופשי לגמרי וזה הייתה הגנה רעה. איבדנו יותר מדי נקודות בחודש האחרון. היו משחקים בהם שיחקנו טוב, הגענו להרבה מצבים ולא כבשנו. היום הגענו להרבה מצבים, היינו חייבים לכבוש יותר משער אחד".

על עצמו: "אני מאוכזב מאוד, אני ווינר ורוצה לנצח בכל משחק וכשאתה מפסיד אתה מדוכא. אני חושב שהשמועות עלי ועל אייאקס לא היו בהולנד, היו כאן. אני כאן ואני רוצה לכבד את המועדון, יש פה הרבה בולשיט ואני לא רוצה להגיב על זה".

על התקרית בין טיבי לזהבי אמר ההולנדי: "המילים הראשונות שאתה לומד במדינה חדשה הן קללות וזה מה שהם אמרו. אני לא מדבר עברית, אז אין לי מושג מה קרה. זה קורה בכדורגל, שניהם היו מאוכזבים, אז התעצבנו. זה קורה".


מאמן הפועל רעננה חיים סילבס: "אין עניין של חיוך כי באמת במקרה הספציפי הזה הרסנו למכבי תל אביב ואין לנו עניין באלופה. שתי הקבוצות האלה הן אלופות והן השיגו נקודות שמספיקות לאליפות. אנחנו לא שמחים לאיד של אף אחד. ניסינו לעשות הכול כדי לצאת מפה עם נקודה אחת לפחות. היה לנו מזל במחצית הראשונה שלא ספגנו שער. אני חושב שהיה לנו שער שנפסל שלא בצדק. הצלחנו להוציא את הנקודה ואנחנו שמחים שעצרנו את רצף ההפסדים. ליבי, ליבי עם מכבי תל אביב, אבל אין מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully