וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיעת "עוז" נפסלה מלהשתתף בבחירות להנהלת האיגוד, והגישה צו מניעה

9.5.2016 / 18:19

לאחר הליך בדיקה של מכתבי התמיכה של האגודות בסיעות המתמודדות, ופסילת מכתבים כפולים, אושרו רק סיעות מכבי והפועל. ב"עוז" מיהרו לפנות לבית המשפט שקבע דיון יומיים לפני הבחירות

צביקה שרף מאמן מכבי אשדוד/באר טוביה. מגד גוזני
ימתינו להחלטת השופט. שרף וסיעת "עוז"/מגד גוזני

סיעות הפועל ומכבי הן היחידות שאושרו היום (שני) בהליך בדיקת מכתבי התמיכה של האגודות בסיעות המתמודדות, לאחר פסילת חתימות כפולות של סיעות. במסגרת הליך הבחירות להנהלה החדשה, שייערך ב-18 במאי, ובהתאם לתקנון האיגוד, נערך היום הליך זה, על ידי ועדת בדיקה בה חברים שני דיינים מבית הדין העליון של האיגוד - עו"ד יורם וסצרוג ומנהל הבחירות עו"ד איתן הברמן.

המשמעות היא כי סיעת "עוז", שהשיגה כרבע מהקולות בבחירות האחרונות, לא אושרה להשתתף בבחירות. בסיעה הסבירו את ההחלטה בכך שסיעות מכבי והפועל החתימו את כל האגודות על תמיכה בהן, לאחר שב"עוז" כבר העבירו את התמיכה שלהן. בסיעת "עוז" הגישו היום בקשה לצו מניעה זמני לבחירות לבית המשפט השלום, ולועדת הבחירות יינתן זמן להגיב עד יום רביעי הקרוב. כמו כן קבע השופט דיון בנושא ביום שני הקרוב, יומיים בלבד לפני הבחירות ואז יחליט האם להעתר לבקשה לצו המניעה.

"השופט יכול היה לזרוק את הבקשה שלנו, אבל לא בחר לעשות כן", אמרו היום ב"עוז", "למעשה יש שתי אפשרויות כעת - או שהשופט אכן ייתן את צו המניעה עד להסברים ולבדיקות מסודרות, או שיאשר את השתתפותנו בבחירות הקרובות".

  • עוד באותו נושא:
  • סיעת עוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully