וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב תערוך טקס לזכרם של האפמן ומגי

הגופיות של שחקני העבר, שהלכו לעולמם, ייתלו על תקרת יד אליהו בטקס שייערך במשחק מספר 3 ברבע גמר הפלייאוף. נשותיהם יוטסו לארץ. הקבוצה ביקרה במחלקת האונקולוגית ילדים ברמב"ם

one

בווידאו: תקציר הניצחון הגדול של מכבי תל אביב בדרבי

מכבי תל אביב הודיעה היום (שני) כי היא תקיים טקס לכבודם ולזכרם של שני שחקני המועדון, קווין מגי ונייט האפמן, שהלכו לעולמם בנסיבות טראגיות בגיל צעיר, ויכנסו להיכל התהילה של המועדון. הטקס ייערך ביום חמישי, ה-26 למאי ביד אליהו, במסגרת משחק מספר 3 בסדרת רבע גמר הפלייאוף. הקבוצה תטיס לטקס במיוחד את נשותיהם של השחקנים, מלאני מגי ומישל האפמן, וכמו כן תזמין שחקני עבר בולטים ששיחקו לצידם של השניים.

הגופיות של קווין מגי ושל נייט האפמן. מכבי תל אביב, אתר רשמי
הגופיות שייתלו באולם/אתר רשמי, מכבי תל אביב

במהלך הטקס, שיתקיים לפני שריקת הפתיחה למשחק, יוקרנו סרטונים ויועלו הגופיות הצהובות של השניים – מספר 13 של מגי ומספר 7 של האפמן – לתקרת ההיכל.

מגי היה אחד משחקני החיזוק הטובים ששיחקו בקבוצה, הגיע למכבי בקיץ 1984, ושיחק בקבוצה שש עונות. הוא הגיע עם הצהובים לשלוש גמרי גביע אירופה לאלופות, וקלע 2,073 נקודות באירופה, הרביעי בכל הזמנים של הקבוצה. האפמן הגיע למכבי בקיץ 1999 והפך לאחד מאהובי הקהל שבשלוש עונות זכה בשלושה דאבלים והופיע בשלושה פיינל פורים, כולל בזכייה המפורסמת בשנת 2001.

במקביל הגיעו שחקני הקבוצה היום למחלקת האונקולוגית ילדים ברמב"ם, יממה לאחר הניצחון הגדול על הפועל תל אביב בדרבי. שחקני הקבוצה היו במצב רוח מרומם, והגיעו בהרכב מלא, כולל כל הצוות המקצועי. גיא פניני קפטן הקבוצה ציין כי "נצחונות בספורט הם חשובים , אך חשוב יותר להיות חלק מהקהילה, לתרום לקהילה ולגרום אושר לילדים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully