וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני נתניה ערכו פגישה בעירייה, מקווים שהמשכורות יועברו בשלישי

לאחר פגישה עם אבי בן חמו, הבינו השחקנים שנציג הבעלים קובי ג'אן ייפגש איתם וייתן להם את כל התשובות. על אף ההבטחות מהרוכש המיועד, משכורות מארס ואפריל טרם נכנסו לשחקנים

one

שחקני מכבי נתניה ירין חסן ושמעון הרוש נפגשו היום (שני) עם מנכ"ל אבי בן חמו. זאת לאחר שמשכורות השחקנים שוב לא נכנסו. המסר שהועבר להם הוא שמחר בשעה 11:00 בבוקר יגיע לאימון הקבוצה נציג הבעלים המיועד קובי ג'אן שייתן להם את כל התשובות ועשוי גם לתת להם מחר את המשכורות. לגבי השכר, דבר זה לא הובטח על ידי בן חמו, אך זה מה שהבינו השחקנים בין השורות ועם המסר הזה הם עזבו את העירייה והם יקבלו החלטות מחר במידה שג'אן לא יגיע כפי שהובטח.

העירייה כבר הודיעה לאחרונה שנמצא רוכש ואפילו יצאה בהצהרה רשמית של ראשת העיר מרים פיירברג-איכר. אך השחקנים החליטו ללכת לעירייה לאחר שמשכורתם לא נכנסה וקווי הבזק של אנשי המועדון נותקו.

שחקני מכבי נתניה ברק לוי, שמעון הרוש. מגד גוזני
שחקני מכבי נתניה בעירייה/מגד גוזני

ירין חסן אמר על המצב של המועדון: "ביום חמישי הבטיחו לנו שהכספים ייכנסו, אבל שום דבר לא זז. אין טעם למשוך את זה עוד. הדברים לא נראים טוב ואנחנו מאוד חוששים. אם המשכורות היו נכנסות היינו למדים שאכן יש רוכש. אני לא רוצה להטיל דופי באף אחד, אבל העובדה שמאז יום חמישי לא נכנס לכסף מדאיגה את כולנו".

כבר ביום חמישי נאמר לשחקני נתניה שנציגי הרוכשים יעבירו להם את הכספים ישירות לחשבונות. השחקנים מסרו בימי חמישי ושישי את כל פרטי החשבונות שלהם מתוף הבנה כי הכסף ייכנס. למרות זאת, עד רגע זה הכסף לא נכנס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully