וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני נהריה צפויה להודיע בקרוב על המשך דרכו של אריק אלפסי

9.5.2016 / 11:16

המאמן כבר סיכם עקרונית עם היו"ר ניסים אלפסי על המשך דרכו, וייתכן שהדברים יסגרו סופית בתקופה הקרובה. במועדון מפרגנים לגילברט בראון ומקווים לשמור עליו ועל השלד הישראלי

one

לפני שבעה חודשים, כשהעונה בליגת העל נפתחה, עירוני נהריה סומנה כאחת משתי יורדות פוטנציאליות. אמש (ראשון) הבטיחה הקבוצה של אריק אלפסי את המקום הרביעי בתום העונה הסדירה, ותזכה ליתרון ביתיות ברבע גמר הפלייאוף נגד הפועל אילת או בני הרצליה. נהריה עשתה זאת לאחר שרשמה ניצחון רביעי בחמשת המחזורים האחרונים, הפעם 71:81 על מכבי ראשון לציון בחוץ. הניצחון היה ה-18 של נהריה בליגה, מספר שיא למועדון.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי. ברני ארדוב
מקבל את הקרדיט על ההצלחה. אריק אלפסי/ברני ארדוב

בנהריה צפויים להודיע בתקופה הקרובה על הארכת חוזהו של אריק אלפסי בעונה נוספת. המאמן כבר סיכם עקרונית עם היו"ר ניסים אלפסי על המשך דרכו, ובקרוב צפויים להסגר הפרטים הקטנים שיסגרו את העסקה. במועדון יודעים שהעפלה לפיינל פור, במה שיחשב לעונה הגדולה ביותר מאז העפלה לגמר הפלייאוף בתחילת שנות ה-2000, תבטיח להם השתתפות בעונה הבאה בליגת האלופות או ביורופקאפ, כשברקע קיימת הבטחה של ראש העיר ג'קי סבג לתמוך בקבוצה בלפחות מיליון שקלים נוספים אם ישתתו במפעל אירופאי.

מי שנמצא בכושר פנטסטי לאחרונה הוא גילברט בראשון, שצלף אתמול 24 נקודות על הראש של ראשון לציון. בראון קלע 16 נקודות למשחק ב-11 המשחקים האחרונים של הקבוצה, והוא הגורם העיקרי לסיום הנהדר של העונה. בנהריה מאוד מעוניינים לשמור על הגרעין הקיים - הישראלים ניב ברקוביץ', ערן אסנטי, אורי קוקיה ועודד ברנדווין לצד הזרים בראון, קמרון קלארק וריצ'רד האוול, אך יודעים שלפחות לגבי השניים האחרונים המשימה תהיה לא קלה, וינסו לנצל את המומנטום וההשתתפות האפשרית באירופה כדי לנסות ולפתות אותם להמשיך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully