וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כפר סבא בעד הגדלת מספר הזרים: "יעזור לקטנות לא פחות מהגדולות"

בזמן שקבוצות התחתית מתאחדות נגד ההצעה של מכבי תל אביב ובאר שבע, סתיו שחם מתכוון להצביע בעד: "גם אם רונאלדו ישחק במכבי תל אביב הסיכוי שלנו לנצח אותם זהה, אין משמעות לזר שישי"

one

אשר אלון, הבעלים של הפועל רעננה, ממשיך לרכז את המאמץ כדי למנוע הגדלת מספר הזרים בליגת העל והוא ממשיך ללחוץ על בעלי הקבוצות הקטנות להצטרף אליו לקראת ההצבעה שתיערך מחר (רביעי) במנהלת הליגה, אבל בעלים אחר של קבוצה קטנה בסדר הגודל של רעננה ממש לא מתכוון להסכים לכך. מדובר בבעלי הפועל כפר סבא סתיו שחם שיצביע מחר עם מכבי תל אביב והפועל באר שבע בעד הגדלת מספר הזרים לשישה.

"אני מאמין בעקרון של כלכלה חופשית", הסביר שחם. "כלכלה חופשית מתבססת על עקרון של היצע וביקוש. כשאני מסתכל על הכדורגל הישראלי יש ביקוש גדול לשחקנים אבל ההיצע הוא קטן ולכן אנחנו חייבים להגדיל את ההיצע כדי לנסות ולייצר שוויון. אני הולך לתמוך בהחלטה להגדיל לשישה זרים ואני להבדיל מאחרים דווקא חושב שזה יעזור לקבוצות הקטנות לא פחות מאשר לקבוצות הגדולות".

תסביר.

"הקבוצות הקטנות מתנגדות למהלך הזה כי הן חושבות שזה יגדיל את הפער מהגדולות. אני טוען שכבר היום הפער כל כך גדול בין מכבי תל אביב ובאר שבע לבין הקבוצות הקטנות שזה בכלל לא משנה אם מכבי תל אביב תביא גם את רונאלדו. הסיכוי של הפועל כפר סבא לנצח קבוצה כמו מכבי תל אביב זהה לסיכוי כאשר ישחק שם רונאלדו ולכן אין משמעות לזר שישי. הקבוצות הגדולות רוצות להגדיל את סיכויי ההצלחה שלהן באירופה ואם הן יצליחו זה יקפיץ את הרמה בכדורגל הישראלי וייתן דחיפה לכולנו. מעבר לזה, הגדלת מספר הזרים בקבוצות הגדולות תגרום לשחקנים ישראלים לחשוב להצטרף לקבוצות הקטנות כדי שיוכלו לשחק יותר ולכן הקטנות גם ייהנו".

סתיו שחם, הבעלים של הפועל כפר סבא. קובי אליהו
הוא דווקא בעד. שחם/קובי אליהו

יש לך גבול?

"מבחינתי האישית שלא תהיה בכלל מגבלת זרים. אם אנחנו רוצים לחלום שתהיה לנו אי פעם קבוצה כמו מכבי תל אביב בכדורסל שתתמודד כשווה מול האריות באירופה, אנחנו צריכים ללכת למהלך הזה. אני מאוד אוהב את השחקן הישראלי ויש הרבה שחקנים ישראלים בהפועל כפר סבא אבל צריך לחשוב על טובת כל הכדורגל הישראלי. הראייה שלי שונה בנושא הזה ואני אצביע עם הגדולות".

בעניין אחר, שחם ייפגש בימים הקרובים עם ראש עיריית כפר סבא יהודה בן חמו כדי להחליט האם הקבוצה תשחק בעונה הבאה באיצטדיון לויטה המקומי. כרגע האיצטדיון לא עומד בדרישות המנהלת, כך שצריך לעשות בו מקצה שיפורים ובראשם בקרת כניסה אלקטרונית בשערים. במידה ששחם לא יגיע לסיכום חיובי על משחקים בכפר סבא, עשויה הקבוצה לשחק בעונה הבאה דווקא באיצטדיון בהרצליה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully